Poppmunn Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Disse fire sidene har plutselig blitt kjempetreige. Det tar opptil 30 sekunder å laste dem inn, og Facebook klarer bare å laste inn ett innlegg, så det er umulig å scrolle nedover. Alt annet fungerer normalt, det skjer både i Opera og Firefox og kun på denne datamaskina, så da er det vel bare å lure på hva slags virus jeg har. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Kan du åpne cmd på pcen og pinge Facebook? Kan du også åpne sidene i inkognito og se om det går raskere? Endret 21. januar 2019 av Emsal Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Google gir gjennomsnitt på 28ms Facebook gir 23ms Twitter gir 38ms Andre sider som funker normalt ligger på rundt 10ms. Går like treigt i inkognito. Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Kan legge til Wikipedia og Instagram på listen over treige sider, så her er det tydelig at alle store sider rammes. Nå har jeg plutselig fått beskjed om at Windows ikke lenger er aktivert, så kan det være årsaken? De straffer meg ved å gjøre alle populære sider treige? Gamle koden min funker ikke lenger, så vi får se om det løser seg om jeg får tak i en ny. Endret 21. januar 2019 av Poppmunn Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Kan være malware, men er en liten sannsynlighet at det kan være hardware også, hva ligger minne og cpu bruket på når du laster sidene? Har du tatt en speedtest av linjen din? http://www.speedtest.net Går det like tregt med andre enheter? Kan godt være noe dns issues som tar lang tid å resolve. Endret 21. januar 2019 av Emsal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Får like treg ping som TS, men her er det ikke noe som henger eller stopper opp. Fungerer som normalt. Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Kjør en spyhunter, sjekk også i chrome? Endret 22. januar 2019 av Fartlitter Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 Sidene er treige i Chrome også. Ikke noe galt med nettet, for alt funker normalt på den gamle laptopen min på samme nett. Spyhunter fant noe malware, men jeg må visst vente 48 timer før jeg får lov til å fjerne alt, så får vi se om det hjelper. Windows er reaktivert, uten at det løste noe. Får også opp denne mystiske greia i "background processes", som jeg ikke kan huske å ha sett før. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Du har garantert virus/trojaner/keylogger som har noe som går i bakgrunnen der. Tenk litt etter over hvilke nettsider du har besøkt , cracks installert e.l. Scan med flere : Malwarbytes SpyBot Search and Destroy Hitman Pro ... Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Da fikk jeg endelig lov til å fjerne ting med Spyhunter og det ser ut til å ha hjulpet. Programmet sa at malwaren lasta ned reklame på sidene eller noe, så det var nok årsaken. Den mystiske prosessen er også borte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå