Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Google, Facebook, Twitter og Youtube er plutselig kjempetreige

Anbefalte innlegg

Disse fire sidene har plutselig blitt kjempetreige. Det tar opptil 30 sekunder å laste dem inn, og Facebook klarer bare å laste inn ett innlegg, så det er umulig å scrolle nedover. Alt annet fungerer normalt, det skjer både i Opera og Firefox og kun på denne datamaskina, så da er det vel bare å lure på hva slags virus jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan legge til Wikipedia og Instagram på listen over treige sider, så her er det tydelig at alle store sider rammes.

Nå har jeg plutselig fått beskjed om at Windows ikke lenger er aktivert, så kan det være årsaken? De straffer meg ved å gjøre alle populære sider treige? Gamle koden min funker ikke lenger, så vi får se om det løser seg om jeg får tak i en ny.

Endret av Poppmunn
Lenke til kommentar

Sidene er treige i Chrome også. Ikke noe galt med nettet, for alt funker normalt på den gamle laptopen min på samme nett.

Spyhunter fant noe malware, men jeg må visst vente 48 timer før jeg får lov til å fjerne alt, så får vi se om det hjelper. Windows er reaktivert, uten at det løste noe.

Får også opp denne mystiske greia i "background processes", som jeg ikke kan huske å ha sett før.

W4vGDZH.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...