Gå til innhold

Hvor mye penger brukt på vannkjøling/xtremkjøing?

Anbefalte innlegg

Sitter her å funderer litt.

Hvor mye penger har folket brukt på vannkjøling?

Oppdateres det ofte? hvor mye da med? (av utstyr og peng)

Selv hopper jeg over det stadie med "ferdig" nybegynner sett.

Jeg vet det at iallefall pumpene vil vare en stund, radiatorene er hva jeg har brukt mest penger på, og de vil jo vare, så vil slangene, slangeklemmene og slikt diverse?

Hvor mye brukte dere på dere første sett vannkjøling/xtremkjøling første gang?

Er det bare blokkene som skiftes ut?

[offtopic?]

hvor lenge er estimert levetid på slik utstyr? vil radiatorne slites ned? vil slangene bli "sprøe"? hva vil skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det eneste jeg kommer til å bytte etter en stund er vanne..

jeg har brukt et sted mellom 3000 og 5000 på kjøing oppigjennom.. mange pakkekviteringer fra microplex i skoffen min.

brukt så sørgelig alt for mye på detta pisset her.. kunne ha gjort det så mye mer økonomisk..bare latt'n stå i fred, pcen min..

nei nå vart jeg putt..

Lenke til kommentar

Har vell brukt rundt 3000kr

Har hatt 3 forskjellige systemer på 2år... Har brukt radiatorer som jeg har fått osv...

Har i tillegg fått spesiallaget tank, men har faktisk ikke så mye deler liggende. Har en stor radiator som jeg ikke bruker og 10m med PVC slanger.

Lenke til kommentar

Mye mer enn nødvendig :roll: Den første vannkjølinga min kostet meg sikkert ikke mer en 600-700,- Men jeg kjøper ofte inn endel mer en nødvendig når jeg shopper råvarer. Da blir det ikke regnet på gram og cm, men på kilo og meter.. Fordelen er at man kan bruke det man har til overs på andre prosjekter.

Så totalt så blir det sikkert 5-6000,-

Lenke til kommentar
' date='20/12/2003 : 04:57'] Vapo pluss Koolance, pluss Waterchill... pluss swifteck blokker.

Sikkert 8000,-

Njaal :blush:

hadde ikke du Layla? (eller hva det heter :p)

topic : Har ikke brukt noe på vannkjøling enda, men etter jul så blir det vel en sånn cirka 1500kr. :p

God Jul

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte brukt sett som ikke så ut i mørket engang. Jeg har fikset på det og laget det til slik att den passet for meg.Den kostet meg 1500,-. Har brukt cs. 200-300 på ekstra deler som jeg følte jeg måtte ha. Så alt i alt betalte jeg 17 - 1800,- :)

Endret av lornix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...