Sulamidten Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hei. Når jeg søker på bilder fra min IPhone 6 får jeg opp en side som må bekreftes med en kode. Tør ikke trykke meg videre der. Er dette noe lureri? Se skjerm bilde. Takk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg mener å huske at jeg har sett det før på min egen telefon og at det ikke var lureri. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Det er ikke så vanskelig å google problemer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Hei. Når jeg søker på bilder fra min IPhone 6 får jeg opp en side som må bekreftes med en kode. Tør ikke trykke meg videre der. Er dette noe lureri? Se skjerm bilde. Takk. Hei. Dette er som meldingen nedenfor denne forklarer at flere har gjort mistenksom ting fra din ip-adresse. Dermed må du bekrefte at du ikke er en robot. Dette har skjedd flere ganger for meg tidligere, men da ved at jeg har brukt en VPN / TOR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå