Espen Jansen Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Kingdom Hearts, ekstravagant ultravold og Studio Ghibli-inspirerte hjorter står på Espens toppliste.FEATURE: Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2019 Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Ser virkelig frem til det nesre Pokemon spillet Håper man får kampene mot ville pokemon tilbake. Lenke til kommentar
King of Melos Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Det triste er at jeg var så spent på Kingdom Hearts 3 så lenge. Da jeg så revealen på E3 for mange år siden, kjente jeg hypet pumpe. Men etter å ha hørt så lite om det og etter så lang tid, har det falt bort fra radaren min. Jeg spiller gjennom resten av serien nå i håp som at jeg skal få interessen tilbake, men vi får se. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Ser fram til Resident Evil 2, Far Cry: New Dawn, Trials RIsing, Mortal Kombat 11, Days Gone og Crash Team Racing Nitro-Fueled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå