Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSNs kontaktliste i Outlokk Ex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg hadde hele kontaktlista fra MSN (Alle mine kontakter) på min outlook express før, men så formaterte jeg og nå får jeg det ikke til. Husker ikke hvordan jeg gjorde det... Hvordan gjør man det?

 

Takk for svar!

Du sier noe om hva du hadde, men ikke hva du vil gjøre. Hva er det du ikke får til??

 

Skriv litt mer ryddig og forklarende, så kanskje vi forstår deg.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg hadde hele kontaktlista fra MSN (Alle mine kontakter) på min outlook express før, men så formaterte jeg og nå får jeg det ikke til. Husker ikke hvordan jeg gjorde det... Hvordan gjør man det?

 

Takk for svar!

Du sier noe om hva du hadde, men ikke hva du vil gjøre. Hva er det du ikke får til??

 

Skriv litt mer ryddig og forklarende, så kanskje vi forstår deg.

Hmmm. Han skriver vel hva han vil.

 

Tips til Stian. Prøv å bruk den innebygde hjelp funksjonen i Outlook.

Der kan du også søke på f.eks. importere kontakter eller kanksje MSN.

 

Jeg bruker ikke selv Outlook så jeg kan ikke hjelpe deg mer.

Endret av Coney
Lenke til kommentar

Er på juleferie med fars Win98-maskin og irriterende nok er det full integrasjon mellom msn og Outlook Express her og. Plutselig var alle mine msn-kontakter inne i hans kontaktliste. Jeg slettet de med en gang (trodde det bare var lagt inn i adresselisten, men da mistet jeg alle disse kontaktene i msn...

 

Fyren som fant opp dette systemet må jo ha vært helt loony, men det virker etter søk som om problemet kun oppstår i enkelte situasjoner. De tvirker som det er noe med at en eldre versjon av Windows Messenger (4.7, som forvirrende nok ikke er det samme som MSN Messenger) blander seg inn.

 

Men det er ikke noe Windows Messenger 4.7 på dette systemet, kun MSN. Noen som vet hvordan jeg får fjernet linken mellom de to programmene? Jeg har funnet oppskrifter på registerendringer, men de passer ikke til de verdiene og nøklene som er oppført om Messenger på denne maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...