stian123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Jeg hadde hele kontaktlista fra MSN (Alle mine kontakter) på min outlook express før, men så formaterte jeg og nå får jeg det ikke til. Husker ikke hvordan jeg gjorde det... Hvordan gjør man det? Takk for svar! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ingen som vet.. Det haster litt... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Jeg hadde hele kontaktlista fra MSN (Alle mine kontakter) på min outlook express før, men så formaterte jeg og nå får jeg det ikke til. Husker ikke hvordan jeg gjorde det... Hvordan gjør man det? Takk for svar! Du sier noe om hva du hadde, men ikke hva du vil gjøre. Hva er det du ikke får til?? Skriv litt mer ryddig og forklarende, så kanskje vi forstår deg. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hei! Jeg hadde hele kontaktlista fra MSN (Alle mine kontakter) på min outlook express før, men så formaterte jeg og nå får jeg det ikke til. Husker ikke hvordan jeg gjorde det... Hvordan gjør man det? Takk for svar! Du sier noe om hva du hadde, men ikke hva du vil gjøre. Hva er det du ikke får til?? Skriv litt mer ryddig og forklarende, så kanskje vi forstår deg. Hmmm. Han skriver vel hva han vil. Tips til Stian. Prøv å bruk den innebygde hjelp funksjonen i Outlook. Der kan du også søke på f.eks. importere kontakter eller kanksje MSN. Jeg bruker ikke selv Outlook så jeg kan ikke hjelpe deg mer. Endret 20. desember 2003 av Coney Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg trodde det skjedde automatisk men..... Det gjorde det ihvertfall på meg Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, jeg lurer på om det skjedde automatisk med meg også... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 øøh , har du installert msn da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Gå inn på hotmail.com også legger du inn alle adressene til msn-kontaktene dine, så går du inn i outlook og trykkerctrl+shift+b også går du på menyen kalt tools/verktøy også synchronize now(eller lignende) så skulle det være bare fryd og gammen Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, jeg lurer på om det skjedde automatisk med meg også... Det skjer vel automatisk hvis du bruker WINDOWS messenger... Men ikke med MSN messenger, litt kjipt egentlig Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 øøh , har du installert msn da? Nai!! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hehe, så da løste problemet seg? (eller bare kødda du nå?) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg kødda... Prøvde Windows MSN oxo.. Det gikk ikke det heller... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, jeg lurer på om det skjedde automatisk med meg også... Det skjer vel automatisk hvis du bruker WINDOWS messenger... Men ikke med MSN messenger, litt kjipt egentlig skjedde automatisk hos meg da men Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er på juleferie med fars Win98-maskin og irriterende nok er det full integrasjon mellom msn og Outlook Express her og. Plutselig var alle mine msn-kontakter inne i hans kontaktliste. Jeg slettet de med en gang (trodde det bare var lagt inn i adresselisten, men da mistet jeg alle disse kontaktene i msn... Fyren som fant opp dette systemet må jo ha vært helt loony, men det virker etter søk som om problemet kun oppstår i enkelte situasjoner. De tvirker som det er noe med at en eldre versjon av Windows Messenger (4.7, som forvirrende nok ikke er det samme som MSN Messenger) blander seg inn. Men det er ikke noe Windows Messenger 4.7 på dette systemet, kun MSN. Noen som vet hvordan jeg får fjernet linken mellom de to programmene? Jeg har funnet oppskrifter på registerendringer, men de passer ikke til de verdiene og nøklene som er oppført om Messenger på denne maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå