Armalite66 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Rhapsody Thy Majesty Saxon Noen andre som hører på disse? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg hører på disse, men Saxon hører strengt tatt ikke hjemme i symfonisk metall? Hvis du liker symfonisk så anbefaler jeg Fairyland, Luca Turilli og Nightwish (gud forby). Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Luca Turilli heter en gitarist i Rhapsody Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg hører på disse, men Saxon hører strengt tatt ikke hjemme i symfonisk metall? Hvor kommer "symfonisk" inn i bildet? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg hører på disse, men Saxon hører strengt tatt ikke hjemme i symfonisk metall? Hvor kommer "symfonisk" inn i bildet? lurer jeg også på Armalite66 : har du hørt om Hammerfall og Stratovarius da? tror folk som liker Rhapsody, Thy Majesty og Saxon også liker Hammerfall og Stratovarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå