AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hei Hver gang jeg spiller Fifa med dama slår jeg hun minst 4-0, og etter kampen oppfører hun seg litt rar, men sier at det går bra. Hun er egentlig flink i Fifa, og vinner mot mange venner av oss. Jeg elsker hun veldig mye, hun gjør det tilbake. Burde jeg la hun vinne noen ganger? Har jeg et for stort vinnerinstinkt? Anonymous poster hash: fa385...1b0 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Moderatormelding Jeg la til en vesentlig detalj i emnetittelen, da den opprinnelige var mildt sagt misvisende.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Tilbakemelding tas via PM. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Kan du ikke handicappe deg på noe vis? Er ikke ekspert på FIFA. Jeg synes ikke du burde tape med vilje. 4 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 4 - 0 er jo ikke allverden da... la henne trene mer slik at hun kan ta opp kampen mot deg. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Når jeg var yngre spilte vi i vennegjengen tekken og tony hawk. Jeg var veldig god (sammenlignet med mine venner) og vant nesten alltid. Da kunne man, som aiven også sier, skru på handicap på meg slik at jeg hadde mindre liv og mine slag ga mindre skade. På denne måten spilte vi da på mer rettferdige vilkår og alle kunne ha det gøy uten å føle seg behandlet nedlatende. Det er nok den beste løsningen. Ellers må du selv vurdere hvorvidt dette er noe du liker å spille med henne hvis dette ikke går an. Hvis det ikke er mulig å sette handicap og hun alltid taper så vil hun før eller siden gå lei av spillet. Hvis du da synes at det er veldig gøy å spille sammen med henne så bør du for din egen del ta det rolig slik at hun får øvet. I tony hawk tror jeg ikke det var mulig å sette på handicap, om jeg husker riktig, så jeg pleide å holde tilbake en lang stund inntill den av mine venner jeg spilte med begynte å bli god og først da dro jeg frem mine guns. Når motstanderens poengsjikte ligger på 4-10,000 poeng pr. Combo slår jeg den summen med noen hundre poeng selv om jeg forholdsvis enkelt scorer 4-5 millioner på en combo. Det har fungert bra for meg og det tok vanligvis ikke langt stunden før motstanderene var tilnærmet mitt nivå. 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Det kan ikke være særlig ålreit å spille mot noen som spiller med ulemper i et forsøk på å jevne det ut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Det kan ikke være særlig ålreit å spille mot noen som spiller med ulemper i et forsøk på å jevne det ut. Ser ikke problemet, dette er en god måte å jamne ut ferdihetsnivå på. Golf, Tekken og Blood Bowl har det (sikkert hundre spill til). Husker jeg rett, så er det på FIFA mulig å velge ulike klubber å spille mot hverandre med, hvor ikke alle er like gode? I så fall vil det jo være veldig enkelt å gi seg selv handicap. Selv jeg som er sosialist anerkjenner at ikke alle er like flinke i alt Dette må vi bare akseptere og finne løsninger som fungerer godt for alle i forhold til det. Endret 21. januar 2019 av Aiven Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Jeg er veldig god i soul calibur. Kan sikkert slå alle på forumet null problem med hvilken som helst karakter, men min søster KNUSER ALLE som engang prøver å spille mot henne. Hun er skikkelig into å spille og jeg prøvde så langt jeg kunne men til slutt så er det bare meningsløst å sitte der bare for at hun skal vinne xxx gang på rad. Det slutter å være moro hvis man føler at man ikke får til noe som helst. Edit: Istedenfor å slakke litt ned og ihvertfall gi meg muligheten til å slå tilbake så var hun sta og jeg mistet helt interessen for å spille det spillet med henne. Endret 21. januar 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Dama mi ønsker fair fight og blir sint om jeg spiller dårlig med vilje. Så vi spiller som regel en gang og så er det over... Nytt i FIFA 19 lar deg jo spille disse spesielle modusene, som f.eks. utviser en tilfeldig spiller på laget ditt hver gang du scorer mål. Det kan jo være et morsomt alternativ? Ellers er det jo bare å spille med et helt ærlig handicap / dårligere lag. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Du burde vise lagånd og prøve å lære ho hvordan du tenker så ho blir like god som deg, og omvendt hvis ho blir flinkere enn deg. Det kan være en fin måte å lære hverandre hvordan dere tenker. Det er en test for forholdet å konkurrére på den måten, og også for en selv. Jeg fordrer alltid samarbeid, men dere kan også utvikle dere hver for dere. Alle har jo sin stil. Men man bør altså prøve å samarbeide av og til. Endret 21. januar 2019 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg er veldig god i soul calibur. Kan sikkert slå alle på forumet null problem med hvilken som helst karakter, men min søster KNUSER ALLE som engang prøver å spille mot henne. Hun er skikkelig into å spille og jeg prøvde så langt jeg kunne men til slutt så er det bare meningsløst å sitte der bare for at hun skal vinne xxx gang på rad. Det slutter å være moro hvis man føler at man ikke får til noe som helst. Edit: Istedenfor å slakke litt ned og ihvertfall gi meg muligheten til å slå tilbake så var hun sta og jeg mistet helt interessen for å spille det spillet med henne. Ah! Soul calibur, ja! Skulle nokngrisebanket dere begge! ;P Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Å sørge for at dere er jevngode kan jo bli et artig prosjekt. Du tar deg et par ukers pause, samtidig som hun spiller online. Vet ikke hvor god matchmakingen er i FIFA, men med litt flaks burde dette jevne ut ting og vel så det. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Trenger ikke å trene for å opprettholde et bra nivå i FIFA. Bare de aller beste som kanskje må spille litt for å holde seg på topp. Jeg har 14-1 etter 15 kamper mot en kar i FIFA Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Ah! Soul calibur, ja! Skulle nokngrisebanket dere begge! ;P Ingen slår søstra mi. Tror hun kunne kommet ekstremt langt i en proff turnering for å si det slik. Hun holdt seg til Taki først og så til slutt spilte det ingen rolle hvem hun valgte lenger, kicking ass no matter what og du får ikke sjangs til å prøve deg engang. Det er ikke spesielt moro når alt du kan gjøre er å stå i hjørnet ditt og prøve desperat å få inn ett slag eller spark eller rett og slett late som om du prøver hardt til hun ikke gidder spille mer. Til slutt gadd jeg ikke lenger. Så rart! Edit: Da jeg var i en videospillbar i orlando så plukket jeg opp en gamecube kontroller og foreslo soul calibur for eksen. Han ble sååå sur når jeg vant om og om og om igjen! Jeg advarte han. Endret 21. januar 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hadde vært helt hysterisk å se henne slå en gjeng voksne menn i det da! Det skal jeg ærlig innrømme. Finner vi en online-mulighet kan det hende hun hadde vært med på no sånt. Vil gjerne se hennes skills in action igjen! Bare ikke mot meg! 1 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg svarer ikke på det som spørres etter, men kommer med et forslag. Spiller dere på samme lag av og til? Veldig moro å spille sammen i moduser som vanlig online, og Ultimate Team. Moro å konkurrere mot hverandre, men også veldig moro å samarbeide om å slå andre. 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Kan hun ikke heller bare akseptere at hun faktisk taper og må bli bedre? Tap burde motivere en til å bli bedre og jobbe, ikke få sympatipoeng. Det suger å spille mot noen man bare taper mot, det er forsåvidt sant. Jeg har en kompis som blir god i alle spill han liker og slår meg som regel (ikke alltid), men jeg vil at han skal spille på sitt beste uansett. Vil ikke ha noe "nedsatt vanskelighetsgrad" på en ekte motstander! Endret 30. januar 2019 av Disorder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå