AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Heisann. Som tittelen sier så lurer jeg på hvordan jeg kan finne en person når jeg kun har navn å gå etter. Vil helst ikke gå i veldig detaljer i dette, men det jeg kan si er at jeg prøver å spore opp ett "tidligere" familie medlem. Grunnen til at jeg vil ha tak i personen er fordi hun var gift med et familie medlem som har gått bort. Og i den forbindelse så er det et arveoppgjør. Og helt siden vi mottok penger osv iforbindelse med arveoppgjør har hun ikke gitt lyd fra seg. Slettet og blokkert meg fra Facebook, endret mobilnummer, endret etternavnet sitt. Jeg vet ikke engang om hun er bosatt i Norge (da hun opprinnelig kommer fra et annet land) Viser seg at dette arveoppgjør er langt fra ferdig, og mulig vi må ut i litt penger for å dekke det ene og det andre. Men denne personen er ikke å få tak i og da blir det vanskelig å få dette oppgjøret helt ferdig. Noen kloke hoder her som har noen forslag på hvordan dette her kan gjøres? Anonymous poster hash: a3915...9e6 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Etter endringer i lovverket nylig, er det nå mulig for private å sende en forespørsel til Folkeregisteret om utlevering av opplysninger.Du kan fylle ut et skjema i Altinn, hvor du oppgir de opplysningene du har om vedkommende, så kan Folkeregisteret forsøke å finne personen i sine registre.Du kan få utlevert opplysninger om Adresse og flyttedato for nåværende bostedsadresse Tidligere adresser, inn- og utflyttingsland Fødested Statsborgerskap Sivilstand Dødsdato Registreringsstatus (bosatt, utvandret, død, opphørt og inaktivt d-nummer) ... med mer. https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/attester-og-opplysninger/folkeregisteropplysninger/private-personer/ Endret 20. januar 2019 av 0laf 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2019 Tusen takk for hjelp. Dette var jeg ikke klar over. Da kan det hende dette gjør saken litt lettere for meg . Anonymous poster hash: a3915...9e6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Tusen takk for hjelp. Dette var jeg ikke klar over. Da kan det hende dette gjør saken litt lettere for meg Har du et bilde av vedkommende? Du kan Google-bildesøke det og se om det finnes noe relatert til det bildet. Kanskje en ny Facebook-profil osv. Anonymous poster hash: 5bf4a...5ba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå