k.a.h Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hallo igjen,, mulig noen husker et lignende spørsmål fra meg tidligere,,, men jeg blir sprø i hodet av at det ikke virker som andre har hvert borti dette problemet som er som følge.... ( Hadde foresten lignende problemer med edition for jeg oppgraderte til liquid ). lager en tidslinje ca 55 min lang med DVD meny alt funker helt fint, rendereing og alt helt til jeg kommer ca 35% ut i "kompiling DVD imag" der stopper det opp og programmet blir frigjort, og da er det bare og avslutte for her står det bommmmm. Prøver jeg og brenne uten DVD meny går det fint,,, Legger ut 1 skjerm bilder her, " http://home.tiscali.no/kubbestol/pinnacle.htm " som som viser hvor det stopper, + noen som viser hvordan jeg har stilt inn brenningen, ( er det riktige innstillinger mener dere ??? ) Har prata med Pinnacle om dette, den ene jeg prata med mente han hadde hvert borti det samme, da hvar det ett klipp på tidslinjen som var skadet og vilket det var viser ikke i programmet, så versogod begynn og let, med ca 100 klipp og 7 timer rendering hver gang er det bort i mot umulig... Sente en syteminformasjon til di i forgårs venter svar håper di finner ut hva som er galt. ( Dette problemet gjeller ikke alle tidslijene mine, men ofte di med litt lengde ) Syns ikke dette er noe morro,, for eller er Liquid bare helt topp, og for og si det sånn, jeg er en glad nybegynner når det gjeller Video redigering, og til og med jeg kan få til mye proft med Liquid, men dette odlegger litt av gleden.... Med den ekspertisen som befinner seg her på forumet Håper noen her kan hjelpe meg,,, På forhånd takk,,, OG GOD JUL TIL ALLE Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har aldri vært borti noe lignende. men har du vært tålmodig, og latt den stå en stund? vet at med min lille film på halvannen time gikk det fort 3-4-5-6....-15 minutter før den hoppa til en ny prosent.. la den stå å rulle over natta, er verdt ett forsøk! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Støtter TigerOla på denne. Jeg har selv vært borte i at prosentmåleren hopper og spretter, samt tar seg noen pauser i ny og ne. Om du ikke har gjort det er det verdt et forsøk å la maskinen stå en stund. Forresten, der det nå står 23778 MB ledig; endrer disse tallene seg noe, eller står det helt i ro? /Øystein Lenke til kommentar
k.a.h Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Har aldri vært borti noe lignende. men har du vært tålmodig, og latt den stå en stund? vet at med min lille film på halvannen time gikk det fort 3-4-5-6....-15 minutter før den hoppa til en ny prosent.. la den stå å rulle over natta, er verdt ett forsøk! Har nok vert tålmodig og ser du, har latt den stå over natta flere ganger , det som er rart er at programmet normalt er låst under denne oprasjonen men når det stopper her, blir programmet frigjort og nedtellinen av MB stopper og opp for godt. vist jeg jeg velger og avslutte får jeg spørsmål om jeg virkelig vill avslutte opprasjonen, og det må jeg jo for alt har stoppa opp. ( det eneste jeg kan registere er litt blinking i dialogboksen for kompilingen ca vert 5 sekund ) Så foresten innstillingene mine for brenning riktige ut på bildene jeg la ut ?? eller ville dere gjort andre innstillinger ?? Har nå også lagt ut 3 bilder til, 2 med innstillingene mine om DVD menyen, ser di greie ut ?, og et med en feilmelding jeg fikk en gang, før jeg skulle starte en brenning ,da restarta jeg pc,n og da kom den ikke igjen når jeg prøvde på nytt. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Innstillingene ser greie ut, men prøv på 'IBP Settings' å sette maksimumsverdien til 7-7.5 et sted. Det er viktig at strømenn til envher tid holder seg UNDER 8 MBit. Men jeg tror forøvrig ikke det er her problemet ligger. Hva sier de på Pinnacle support? Tlf. 23 50 00 59, åpent hverdager 9-18. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå