Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kan nå med hånden på hjertet si at jeg gomlet i meg en Grandis noen timer etter pinnekjøttet. Nam Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Pinnakjøtt.. Seff..!! Pizza!?!?! Omg.. Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Pinnekjøtt seff i år også Alltid like godt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ribbe, medisterkaker og medister pølse er omtrendt 9 timer siden jeg spiste og jeg er så mett at jeg tror ikke jeg trenger å spise før en gang ut på nyåret Går på den samme smellen hvert år Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ribbe og det som hører til / kaklekun Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ribbe, pølser, karbonader , poteter og slikt... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Pizza på juleaften, jeg blir kvalm . På juleaften er det meningen man skal spise fett, ikke papp med ost på . Hvis Grandis er fest middag hva er da hverdags maten . Jeg spiser ribba hvertfall , og pinner dagen etter. Endret 27. desember 2003 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
OeO Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ribbe, julepølser, midisterkaker, og seff riskrem! grandi-hvafornoe? ah... papp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå