Teddybjørn Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) I avisa i dag sto det at 100.000 nordmenn spiser pizza på julaften. Hva spiser du på julaften? Edit: skriveleif (julafta/julaften)dumme nynorskord Endret 20. desember 2003 av zorm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 r i bbaa.. før jeg besøker toalettet.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hm.. Skulle jeg feira jul med opphavet, så hadde vi spist kalkun, for brodern er så sabla kresen.. *mumle om spesialbehandling* MEN - jeg vet ærlig talt ikke hva man skal ete, jeg skal spise hos ei venninne.. hm.. *finne utav* Edit: ribbe og julepølse, visstnok. Blir jo spennende. Ny erfaring.. Endret 19. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kalkun selvsakt, har aldri vert en julaften uten kalkun som jeg kan huske. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ribbe og pinnekjøtt i år Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Lurer litt på hva slags folk det er som spiser pizza (grandis) på julaften. kunne a l d r i i l i v e t tenkt meg å spise det på julaften. skulle laget ribbe om så til meg selv. Har mange års erfaring som student (for en del år siden), og da ble det nok av det. Ribbe eller pinnekjøtt (eller begge deler) blir det på meg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Pinnekjøtt! MMM! Vanlig svineribbe smaker for standard, akkurat som vanlige koteletter, altså er det ganske døll til julemiddag å vere. Pinnekjøtt all the way! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jepp, pinnekjøtt her og. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Pinnekjøtt her. På første juledag for noen år siden ordnet vi "pinnekjøttpizza" - hjemmelaget pizza med bl.a. restene av pinnekjøttet fra gårsdagen. Det ble ikke så verst. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ribbe eller svinekam! nam nam nam!!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pizza Pinnekjøtt Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hjemme hos oss har vi alltid hatt en tradisjon men ribbe på julaften. Hva som spises lillejulaften har variert en del, men i romjulen går det i fisk, og på nyttårsaften har det gjerne vært kalkun. Kalkun er eksepsjonelt godt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pinnekjøtt! Blir kanskje en grandis til nattmat tho.. Ble det i fjor Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 pinnakjød så klart pizza? tja for alle di studenter som ikke kommer seg hjem til Jul? (det kan ikke være mange ) menneh, Pizza istedet for risengrøt tidlig på dagen skal man ikke se bort fra, eller som nattmat? (orker du virkelig mer etter middagen?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ribbe, kalkun og svinekjøtt... og havregryn en gang når jeg gjorde opprør mot altfor salt pinnekjøtt Lenke til kommentar
rwu Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 grandis, morgenen etter lille julaften... er ikke noe bedre enn grandis etter en real fest... PINNEKJØTT på ettermiddagen.... *seff* oii.. hadde visst en shiftknapp... hmm... den har jeg ikke brukt mye på forumet... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 pinnekjøtt på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå