eehgil Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Kjøpte nettopp en Samsung Galaxy A7 2018. Med denne telefonen får jeg ikke til å koble meg til det trådløse nettverket på jobben. Ingen andre har problemer med å koble seg til dette nettverket, og jeg hadde heller aldri problemer med den gamle telefonen min. Det er kun dette nettverket jeg (så langt) har problemer med med den nye telefonen. Følgende skjer: Nettverket viser på skjermen, jeg velger koble til og skriver inn passord. Mens den holder på å koble seg til så slår wifi på telefonen seg av, så slår wifi seg på igjen og telefonen prøver igjen å koble seg til nettverket, så slår wifi seg av igjen, så wifi på igjen - og slik fortsetter den i det uendelige.. Det virker altså som om nettverket på en eller annen måte gir "beskjed" til telfonen om at den skal slå av wifi...? Det er kun når jeg er innen rekkevidde av dette nettverket at wifi driver og slår seg av og på. Noen tips? Takk for svar. Det er forøvrig ikke hurtiglading på denne telefonen, det var nedtur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Slett nettverket og legg det til på nytt.Slett trådløse innstillinger i "nullstillings-menyen" på telefonen. Lenke til kommentar
eehgil Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Takk for svar. De to tingene har jeg prøvd. Har også prøvd: -restartet routeren. -restartet telefonen. -startet telefonen i "safe mode". Ingen ting hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hva med å bytte kanal og sjekke B-G-N- AC modus på router? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Er "bytt til mobildata" slått på under tilkoblinger-> Wi-Fi-> ... -> Avansert? (Har ikke a7 selv, men antar det er likt på den) Det kan i så fall være verdt å prøve å slå det av. Endret 21. januar 2019 av teitur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå