Bjurstrom Skrevet 20. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2019 Hei. Jeg har en mac som logger seg ut mens den er i bruk. Kan stort sett skje uansett hva jeg holder på med. Skjedde 3 ganger mens jeg skrev denne tråden. Skjer også mens jeg ser på film eller andre ting. Jeg har slått av "logg av etter 95 minutter uten aktivitet".Oppdatert macen. Etter flere google søk er dette stort sett rådene jeg har klart å finne. Det skjer også at skjermen blir grønn og hakkede, og kommer seg ikke videre under strømming av film. Hadde satt stor pris på hjelp. Specs: macOS Sierra versjon 10.12.6 Macbook pro retina 13-inch tidlig 2015 CPU: 2,7 intel core i5 Minne: 8 gb 1867 mhz ddr3 GPU Intel iris graphics 6100 Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 20. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2019 Du har ikke vurdert å oppdatere til MacOS Mojave? Sierra begynner jo å bli en smule gammel nå. Lenke til kommentar
Bjurstrom Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2019 Du har ikke vurdert å oppdatere til MacOS Mojave? Sierra begynner jo å bli en smule gammel nå. Jo, kan prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå