Rooker Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei igjen folkens! Må bare få sagt en ting. Jeg har tabba meg ut noe sinnsykt. Her kommer jeg og skryter av at jeg øker FPS fra 8-9fps med XP1700 til 18-19FPS på P41700 med DVDx og koding til SVCD. TABBEN er som følger, programmet stod på VCD og ikke SVCD, så nå koder jeg med ca 12-13FPS. Dette er vel å bra, men sånn som jeg skrøt av P4 tidligere, så må jeg ihvertfall ta tilbake halvparten og vel så det. Men gi meg ihvertfall litt kredit for at jeg innrømmet saken..) Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 lol, gutten som laget "litt" trøbbel.. :wink: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Athlon XP 1900+ Skal kode en fil i 20-25fps assa. Og det er bedre enn P4. MEn P4 er bedre på videoredigering! Der slår den AMD Lenke til kommentar
Rooker Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 16:08, Typhon skrev:Athlon XP 1900+ Skal kode en fil i 20-25fps assa.Og det er bedre enn P4. MEn P4 er bedre på videoredigering! Der slår den AMD Hva mener du? Kan du kode SVCD (MPEG2)med en hastighet på 20-25fps med en XP1900+. Divx er ikke noe problem det skjønner jeg, men MPEG2? Nei nå spøker du fugl. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: Rooker skrev (2002-03-04 15:50):Men gi meg ihvertfall litt kredit for at jeg innrømmet saken..) Gode greier! Jeg liker folk som har guts til å innrømme feil :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: Rooker skrev (2002-03-04 15:50):Hei igjen folkens!Må bare få sagt en ting. Jeg har tabba meg ut noe sinnsykt. Her kommer jeg og skryter av at jeg øker FPS fra 8-9fps med XP1700 til 18-19FPS på P41700 med DVDx og koding til SVCD. TABBEN er som følger, programmet stod på VCD og ikke SVCD, så nå koder jeg med ca 12-13FPS. Dette er vel å bra, men sånn som jeg skrøt av P4 tidligere, så må jeg ihvertfall ta tilbake halvparten og vel så det. Men gi meg ihvertfall litt kredit for at jeg innrømmet saken..) Du som tydelig vis er ny i dette forumet, kan ikke du finne på noe annet å si en disse tåpelige "AMD er best","Petium P00WWEERR" "ATI er best" osv, finne noe annet å skrive om, eller i allefall vurdere å finne en annen topic for ditt emne? Etter å ha lest det så har Topicen nesten ikke noe med at AMD er dårlig i det hele tatt, det har med om at du skrev feil. Og når du først skiver feil så kan du heller skrive det der du sitterte feil. Ok?? Lenke til kommentar
Rooker Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 20:22, B|Real skrev: Quote: Rooker skrev (2002-03-04 15:50): Hei igjen folkens! Du som tydelig vis er ny i dette forumet, kan ikke du finne på noe annet å si en disse tåpelige "AMD er best","Petium P00WWEERR" "ATI er best" osv, finne noe annet å skrive om, eller i allefall vurdere å finne en annen topic for ditt emne? Etter å ha lest det så har Topicen nesten ikke noe med at AMD er dårlig i det hele tatt, det har med om at du skrev feil. Og når du først skiver feil så kan du heller skrive det der du sitterte feil. Ok?? Beklager topicen, er fullstendig enig, men dessverre så er det den typen prat som preger dette forumet. Pentium Power og ATI er best begriper jeg ikke hvor du har funnet, kan kanskje være når jeg nevnte at jeg trodde ATI var de største grafikkprodusentene. Grunnen til at jeg egentlig brukte den form for topic var at når jeg satt og kodet med XP1700 og deretter byttet ut til P4 1700 så doblet jeg antall bilder pr sec, og da tenkte jeg at egentlig så er det AMD som suger.Det var faktisk verdt de 800,- ekstra. Her hadde jeg jo en realistisk grunn till å uttale meg, da jeg virkelig kunne se forskjell. Allt annet syntes jeg bare er pisspreik og flisespikkeri. Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 dere snakker om SVCD! hvor får jeg tak i codecen til SVCD?? har leita lenge men finner den ikke noe sted!! URL PLZ!!!! Takk! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Vel, slik jeg ser det får du ingen dårlig CPU i dag uansett hvilken du kjøper. Pentium4 er ikke dårlig. Jeg har et Intel-system selv, men liker allikevel AMD best. Man må ikke dømme mannen etter hvilken CPU han har, syntes jeg :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: [FS]Inhumanzer skrev (2002-03-12 14:21):dere snakker om SVCD! hvor får jeg tak i codecen til SVCD?? har leita lenge men finner den ikke noe sted!! URL PLZ!!!! Takk! SVCD er da ingen Codex til...SVCD er da bare brennformat på plate som man kan kjøre på pc og stasjonær DVD-spillere...eller? Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 15:00, |_Cisco_| skrev:Vel, slik jeg ser det får du ingen dårlig CPU i dag uansett hvilken du kjøper. Pentium4 er ikke dårlig.Jeg har et Intel-system selv, men liker allikevel AMD best. Man må ikke dømme mannen etter hvilken CPU han har, syntes jeg :razz: Åja så du har to PC-er...jaha Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: B|Real skrev (2002-03-13 13:24): Quote: [FS]Inhumanzer skrev (2002-03-12 14:21): dere snakker om SVCD! hvor får jeg tak i codecen til SVCD?? har leita lenge men finner den ikke noe sted!! URL PLZ!!!! Takk! SVCD er da ingen Codex til...SVCD er da bare brennformat på plate som man kan kjøre på pc og stasjonær DVD-spillere...eller? SVCD er et annet komprimerings-format en f.eks vcd eller divx, så du får nok ikke spilt den i f.eks. mediaplayer uten å ha en codec. Dersom du brenner en cd har stasjonære spillere som støtter formatet de nødvendige algoritmene for å dekode filen (i praksis halve codecen). Har du software som klarer å spille DVD vil den også mest sansynelig klare SVCD. Har du software som klarer SVCD er automatisk riktiger dekodere installert og du vil også kunne åpne den i MediaPlayer (hvis du heller ønsker å bruke denne). For mer om svcd, vcd, dvd ++++ og hvordan lage/spille av disse se på http://www.vcdhelp.com/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 SVCD er et annet komprimerings-format en f.eks vcd eller divx, så du får nok ikke spilt den i f.eks. mediaplayer uten å ha en codec. Dersom du brenner en cd har stasjonære spillere som støtter formatet de nødvendige algoritmene for å dekode filen (i praksis halve codecen). Har du software som klarer å spille DVD vil den også mest sansynelig klare SVCD. Har du software som klarer SVCD er automatisk riktiger dekodere installert og du vil også kunne åpne den i MediaPlayer (hvis du heller ønsker å bruke denne). For mer om svcd, vcd, dvd ++++ og hvordan lage/spille av disse se på http://www.vcdhelp.com/ Kan vel hende for at jeg ser SVCD på dvd og aldri tenkt over at det er et egent format. JJ...lært noe nytt i dag oxo ____________________________ Don't Blame Me, I'm Just A Messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå