Pedersen94 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Nissan xtrail T30 2003 mod 2liter bensin Heisann, har et problem med min Nissan x-trail. Bilen starter helt fint og sviver helt fint. Men om jeg stopper den når den er varm vil den Ikke starte igjen. Har nylig byttet kam-sensor og veiv sensor også temperaturføleren. Nylig hatt service der tennplugger også ble byttet. Får ikke opp noe feilkoder og ingen feilkode med diagnose. Noen som har hatt noe samme problem og funnet feil ? Hva kan det være ? Endret 20. januar 2019 av Pedersen94 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Er det ikke tenning i det hele tatt? Starter den med startgass? Starter den uten luftfilter? Er det gnist på tennpluggene? Det kan tenkes at det er for lite bensintrykk fra fødepumpa (når den har blitt varm) til å starte. Lenke til kommentar
Pedersen94 Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Ingen tenning i det hele tatt. Skinner og skinner. Kan høre bensinpumpa slår inn. Har testet med startgass. Tennpluggene er nye, og bilen sviver jo helt fint helt til jeg stopper den og skal starte igjen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Hvis den ikke starter med startgass, så må du feilsøke tenning. Nye tennplugger er ikke "nok" feilsøking. Endret 21. januar 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå