MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 For å ikke bli dominert på midten antar jeg? Ramsey spiller jo alt. Og han er jo ikke i nærheten av disiplinert nok bakover. Han spiller på kant... Men Guendouzi er disiplinert nok bakover mener du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 HAHAHA, JADAAAAA!!!!! KOS!!! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Han spiller på kant... Men Guendouzi er disiplinert nok bakover mener du? Ser han roamer fra høyre til venstre. Ganske fri rolle spør du meg! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Han spiller på kant... Men Guendouzi er disiplinert nok bakover mener du?Jau, mente han (ramsey) var på banen alt. Ikke at han spilte sentralt. Vi snakker jo om alternativer for Guendouzi gjør vi ikke? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Shit. Den i stolpen. Hold unna til pause nå! Endret 19. januar 2019 av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Deilig omgang! Burde hatt flere mål, men kan ikke være misfornøyd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Nydelig første omgang! Nå må vi bare ikke kuke det til ved å ikke møte opp til andre omgang. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 What the actual fuck, Emery? Tar av Lacazette og Ramsey, våre to suverent to beste spillere i dag. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hmm. Med tanke på hvor greit det har gått så hadde det kanskje vært like greit å la 11ern spille Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Bellerin ? hva skjedde? Så ut som hsn fikk sjukt vondt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Der ja, da var vi uten høyreback igjen. FML Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Villt at dommer ikke har begynt å dele ut kort til Chelsea-spillerne... Rudiger med oransje der imo. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Godkjent kamp i dag. Trenger ingen forsterkninger ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Meget godt fullført kamp. Vi spiller godt, men dette må være det svakeste Chelsea-laget jeg har sett på lenge. Hazard var jo helt borte. Topp fire er fullt mulig, men vi trenger helt klart et par spillere inn. Lån eller ikke, vi må nok ha en sentral midt og kanskje en offensiv midtbane/kant inn. Helst en midtstopper og, men tror ikke vi kan låne noen som er bedre enn Kos/Sokratis. Med Bellerin ute, muligens for resten av sesongen så har Emery to valg; Enten å la AMN ta høyrebacken, men selv om han har spilt godt som både LB og RB, så er det midtbanespiller han er best i, så vi får se. Det andre alternativet blir å spille med tre back, og Ramsey/Iwobi på høyre kant, og Kola på den andre. Lichtsteiner er useless og bør på ingen måte være i nærheten av å starte for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Vinn de neste tre nå så blir jeg glad Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Deilige 3 poeng! 61% possession og 1 skudd på mål. Det er svakt det! Minner meg sånn sett om Arsenal egentlig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå