nor50 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg har hjulpet ei utenlandsk venninne med en Androidtelefon. Jeg har glemt en bokstav i etternavnet hennes, og hun vil rette det, men hun er så uteknisk at det er umulig å forstå. Jeg husker heller ikke passordet jeg brukte for henne, og hun har ikke skrevet det ned. Men, siden hun er pålogget, og har så vanskelig for dette selv, så vil jeg prøve å unngå å be om nytt passord til henne, sånn at hun slipper å logge på på nytt. Derfor skulle jeg likt å sett en forklaring på hvordan forandre navn i gmail-appen, så jeg kanskje kan ta det over telefonen med henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 innstillinger-google-google konto-personlige opplysninger- deretter klikker man bare på navnet.Det som er noe usikkert er om man blir bedt om passord under denne prosessen.Siden ingen av dere kan passordet, eller muligens klarer re-sette dette kan man kanskje like godt lage ny konto med en gang? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Men, det er ikke google-kontoen, det er navnet som vises i gmailen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hvis det gjelder navnet som er brukt i gmailen som henger sammen med Google-kontoen, så må man ha passordet for å gjøre endringer. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Hvis det gjelder navnet som er brukt i gmailen som henger sammen med Google-kontoen, så må man ha passordet for å gjøre endringer. Skjønner det, men hvordan gjøres det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå