Gå til innhold

Klimaendringer og CO2. To forskjellige resultater og to forskjellige konsekvenser

AnArv

Anbefalte innlegg

Ikke er et lukket system?? Da kan jeg ikke annet enn anta at du tror vi lever på en ball. Hva du gir her er enda et argument for at jorden er flat. 

Siden dine uttalelser er full av kontradiksjon over flere tråder vil jeg stille følgende spørsmål; siden du hevder at jorden ikke er et lukket system hevder du dermed at CO2 vil bli spredd utover i universet. Ettersom universet er så stort at vi ikke kan måle dette, kan det via denne teorien bekreftes at CO2 ikke kan endre klimaet i den grad at vi kun har 12 år igjen. Dette var kjempegode nyheter :)

Mine uttalelser er slett ikke "full av kontradiksjon". Det du skriver vitner om en stor mangel på innsikt i emnet.

Men jeg er ikke overrasket over at klimanektere også er flat jord-tilhengere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:nei: Jeg vet ikke om noen av de forskerne som er klimaskeptikere (og dem er det mange av slik at du har valgmuligheter) kunne gitt deg et lynkurs. Finnes til og med flere av dem i Norge, så finn fram telefonen og ring. Kanskje har noen et 5-minutt til overs.

Med andre ord: AnArv har funnet en påstand på nettet som han syntes hørtes fin ut, men forstår egentlig ikke noe av den selv, og er derfor ikke i stand til å argumentere for den.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mine uttalelser er slett ikke "full av kontradiksjon". Det du skriver vitner om en stor mangel på innsikt i emnet.

Men jeg er ikke overrasket over at klimanektere også er flat jord-tilhengere.

Feil. Ingen sier at klimaendringer ikke skjer. Det jeg forteller deg er at den ikke er skapt av mennesket. Derimot kan du be dine samarbeidspartnere slutte med geoengineering da blokkering av solen virkelig kan få konsekvenser som kan gjøre ordentlig skade.

Med andre ord: AnArv har funnet en påstand på nettet som han syntes hørtes fin ut, men forstår egentlig ikke noe av den selv, og er derfor ikke i stand til å argumentere for den.

Akkurat :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...