Mr D Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Vet du hva den koster?Modellene i artikkelen er nye utgaver av dagens modeller, så da kan man vel forvente at prisen er omtrent den samme. 1 Lenke til kommentar
MrGamerMan Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg er kanskje ikke riktig innstilt i hue, men hvordan kan 4K på noen måte være bedre enn 8K? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg er kanskje ikke riktig innstilt i hue, men hvordan kan 4K på noen måte være bedre enn 8K? Jeg sier ikke at du er feil innstilt i hue her nå altså. Men negative sider ved 8k KAN være for eksempel svakere lys (kontrast) og bitrate for å opprettholde 8k går ut over bilder per sekund i forhold til 4k. Men dagens DP og HDMI er ikke de siste i rekken. Men med riktig panel og tilkobling blir høyere tall bedre 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Vet du hva den koster?Modellene i artikkelen er nye utgaver av dagens modeller, så da kan man vel forvente at prisen er omtrent den samme. Prisen på dagens toppmodell kommer på 60.000 Dette har en betydelig dårligere lydplanke. Det kan ikke rulles sammen. Det har ikke noen motor for rullingen. Det er langt enklere å produsere. Så dette nye tv kommer til å koste langt mere enn 60.000 kr. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Prisen på dagens toppmodell kommer på 60.000 Dette har en betydelig dårligere lydplanke. Det kan ikke rulles sammen. Det har ikke noen motor for rullingen. Det er langt enklere å produsere. Så dette nye tv kommer til å koste langt mere enn 60.000 kr. Hva er det egentlig du svarer på? TV-ene i artikkelen (årets C- og E-serie) kan ikke rulles og har ikke motor. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hva er det egentlig du svarer på? TV-ene i artikkelen (årets C- og E-serie) kan ikke rulles og har ikke motor. Men vi er bare interesserte i å finne smertegrensen din for en TV Hvor mye tror du rulletv'n kommer på? Den som artikkelforfatter sa bestemt at vi ikke hadde råd tli. Som du kritiserte for å si noe om din økonomi. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Men vi er bare interesserte i å finne smertegrensen din for en TV Hvor mye tror du rulletv'n kommer på? Den som artikkelforfatter sa bestemt at vi ikke hadde råd tli. Som du kritiserte for å si noe om din økonomi. Smertgrense kan være så mangt. Derfor forsøkte jeg å få litt respons fra artikkelforfatteren. Men det var uten hell. Har ikke tenkt å si så mye om min privatøkonomi. Men kan si det sånn at er det ikke er spørsmål om jeg har råd, men om jeg vil ta meg råd hvis jeg vil kjøpe noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå