OHJohansen Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Vi tok en kikk på årets C- og E-serie.SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd til Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd tilHva vet du om hva jeg har råd til...? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Teodor1979 Skrevet 19. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Hva vet du om hva jeg har råd til...?Som om du ikke forstod hva han mente Endret 19. januar 2019 av Teodor1979 11 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Det man vet er jo at disse modellene er blant de eneste som støtter HDMI 2.1 med omtrent alle de nye features som blir introdusert her etter hva jeg har lest. Bl.a. HFR, eARC, VRR og ALLM. 1 Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hvor er panseret på en TV? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd tilHva vet du om hva jeg har råd til...? Har rulle-TV'n pris enda? Lenke til kommentar
Tommy Lind Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Det som koster uendelig er nrk lisens ikke selve tv'n. 6 Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd tilHva vet du om hva jeg har råd til...? Har rulle-TV'n pris enda? Mener jeg har hørt pris rundt 80 k men det kan gjerne ha vært syner... Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) ? Endret 19. januar 2019 av Ploppe Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Som om du ikke forstod hva han mente Mente han at det ikke er noe poeng å kjøpe de da? Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 «Sammen med maskinlæring har LG også konsentrert seg om å prøve å gjøre TV-en som et samlingspunkt for smartprodukter du har i huset ditt.» At bransjen ikke har fått til en standard er jo sinnssvakt. Alle smarthøyttalere går i sin egen retning og må ha ekstrautstyr for å styre andre enheter som allerede er ‘’smarte’’ 3 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Som om du ikke forstod hva han mente Det gjør jeg nok, men du kunne vel stille tilsvarende spørmål til artikkelforfatteren om han ikke kunne skrive hva han mente. Hvorfor ikke skrive "Dette er LG-TV-ene de fleste faktisk kan ha råd til" istedenfor disse teite clickbait-overskriftene som tillegger deg-personen usaklige og missvisende egenskaper? 3 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Det gjør jeg nok, men du kunne vel stille tilsvarende spørmål til artikkelforfatteren om han ikke kunne skrive hva han mente. Hvorfor ikke skrive "Dette er LG-TV-ene de fleste faktisk kan ha råd til" istedenfor disse teite clickbait-overskriftene som tillegger deg-personen usaklige og missvisende egenskaper?Så hvorfor skriver du ikke heller det til artikkelforfatter da? 2 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Så hvorfor skriver du ikke heller det til artikkelforfatter da? Jeg siterte artikkelforfatteren for å kunne ta dette med han. Men jeg kan vel svar deg nå du blander deg inn? 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg siterte artikkelforfatteren for å kunne ta dette med han. Men jeg kan vel svar deg nå du blander deg inn?Ja jøss, jeg syntes bare svaret ditt var litt flåsete, akkurat som overskriften. Ingen big deal! Ha en strålende kveld 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd tilHva vet du om hva jeg har råd til...? Bare den kommentaren der tilsier at du ikke har råd... "Truth hurts... we know" Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Bare den kommentaren der tilsier at du ikke har råd... "Truth hurts... we know"Fullstendig skivebom. Hva vet du om hva jeg har råd til...? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Fullstendig skivebom. Hva vet du om hva jeg har råd til...?Vet du hva den koster? Sorry... Jeg måtte henge meg på... Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Alltid noen som er krenket om dagen. Stakkars. 2 Lenke til kommentar
W6ZWU1EA Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Med en gjennomsnittlig økonomi ++ kan man vel ta seg råd til en TV i 50-100k sjiktet. Handler vel mest om prioriteringer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå