homeboy1 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hei Jeg får ikke bilde på stasjonærpcen min via en gamingskjerm på 144hz, bare HDMI. Ender opp med 60 hz i stedet.. Noen som vet hva problemet her? Skjermen er en AOC g2460Fq Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Prøvd en annen displayport kabel? Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Prøvd en annen displayport kabel? Nei, har bare prøvd med den som fulgte skjermen Lenke til kommentar
RekaCrab Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Har du prøvd å endre source/kilde står på auto ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Høres som samme problem jeg hadde, har du Titan\ eldre 980 serie eller eldre skjermkort? Lenke til kommentar
ikek Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Det kan være en DP "bug" eller hva en nå skal kalle det. Hadde et lignende problem hvor det ikke var mulig å få bilde på DP, men kun hdmi. Husker jeg riktig var dette fiksen. Se i beskrivelsen til youtubevideon. Eventuelt så er ikke DP kablen skikkelig koblet til på ene eller begge sider. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg har nettopp fått en ny stasjonær fra komplett, så skal ikke være noe problem.. Har endret på skjerminnstillingene å prøvd å sette på DP inngang, i stedet for HDMI, men kommer bare frem ingen signal. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2019 Det kan være en DP "bug" eller hva en nå skal kalle det. Hadde et lignende problem hvor det ikke var mulig å få bilde på DP, men kun hdmi. Husker jeg riktig var dette fiksen. Se i beskrivelsen til youtubevideon. Eventuelt så er ikke DP kablen skikkelig koblet til på ene eller begge sider. Har prøvd videon og det funket ikke. Har og sjekket at kabelen står ordentlig i på begge sider. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Har du koblet DP til skjermkortet, og ikke hovedkort? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Er kabelen siste versjon av DP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå