Smedsrud Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 SNIKTITT: Alienware Area-51m Alienwares nyeste bærbare lar deg bytte prosessor og grafikkort selv Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) For meg så er en bærbar pc kun for Windows, kan ikke se meg sjøl spille spill på en slik pc! , En må ha en stasjonær pc med 34 ultrawide skjerm, mus og tastatur for å spille eller en konsoll kan ikke se for meg hvordan en bærbar kan slå dette ! Alienware er konge bra på stasjonære pc'er og skjermer fra Dell slik som denne er meget bra >>> Endret 19. januar 2019 av Tåka Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) For meg så er en bærbar pc kun for Windows, kan ikke se meg sjøl spille spill på en slik pc! , En må ha en stasjonær pc med 34 ultrawide skjerm, mus og tastatur for å spille eller en konsoll kan ikke se for meg hvordan en bærbar kan slå dette ! Alienware er konge bra på stasjonære pc'er og skjermer fra Dell slik som denne er meget bra >>> Forstår ikke helt hva du mener med første setningen? Uansett.. Jeg kunne ikke tenkt meg å sitte med en laptop heller når jeg spiller, men jeg ser frem til muligheten for at de åpner for å oppdatere laptops. Dessuten, en vanlig laptop kan enkelt kobles til alle de samme enhetene som en stasjonær, inkludert monsterskjermen du henviste til. ...og hva mener du med at man må ha 34" ultrawide skjerm for å spille? Hadde vært morsomt å ha, ja, men langtfra nødvendig - spesielt når jeg spiller et eldre spill som The Binding of Isaac og lignende. Endret 19. januar 2019 av Grimning 1 Lenke til kommentar
KingKongCato Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg har ALDRI hørt om i-8 serie fra Intel! "og som kjent er dette kun kompatibelt med prosessorer fra Core i 8- og 9000-serien" Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg har ALDRI hørt om i-8 serie fra Intel! "og som kjent er dette kun kompatibelt med prosessorer fra Core i 8- og 9000-serien" Det er en skrivefeil. Du burde skjønt at det var Core 8- og 9000-serien de mente. 1 Lenke til kommentar
hipper Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Ingenting å si på ytelsen på Dell sine spillbærbare maskiner. Om dette vil slå an er noe annet. Personlig vil jeg aldri mer kjøpe produkter fra Dell pga elendig kundeservice. Jeg kjøpte en alienware 17r3. Dell rullet ut en BIOS-oppdatering (1.4.4) som tok knekken på den. 17r3/15r2 maskiner fikk store problemer. Dell tok aldri ansvar for dette, og 1 år etter sitter vi fortsatt igjen med halvt fungerende maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå