Harald Brombach (digi.no) Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 INTERVJU: Utviklerintervjuet: Jing mener React og Vue vil stå igjen som de klare vinnerne [Ekstra] Lenke til kommentar
hrafnafn Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hva med Elm? Er ikke det en heit kandidat til framtidas frontend-teknologi? 1 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hva med Elm? Er ikke det en heit kandidat til framtidas frontend-teknologi? elm var en utmerket emailklient, men kanskje ikke fremtidens frontend slik jeg husker det. Lenke til kommentar
hrafnafn Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hva med Elm? Er ikke det en heit kandidat til framtidas frontend-teknologi? elm var en utmerket emailklient, men kanskje ikke fremtidens frontend slik jeg husker det. Nå tror jeg vi snakker om to forskjellige ting. Spørsmålet mitt gjaldt https://elm-lang.org/ Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Blazor og MONO-WASM vil forhåpentligvis gjøre slik at man slipper javascript-skiten en gang for alle. Med AOT-kompilering... Endret 20. januar 2019 av l0mf0mgl0mbl0og Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Elm har eksistert siden 2012, men aldri tatt helt av, men heller et nisjeprodukt. Mulig pga at det er utelukket funksjonelt, og derav en dyp læringskurve. I motsetning så er Typescript backet opp av store enterprises. Av kandidater til fremtidens teknologi så vil jeg gjerne også trekke frem ReasonML som ser veldig bra ut, og som også er i ferd med å få mange fans. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg holder en knapp på Erlang. Dart og Kotlin er selvfølgelig også veldig bra å kunne på et intervju, samt at det alltid hjelper å briljere litt med Simula-kunnskapene. Rammeverk som React og Vue er for pyser, selv om man må innrømme at det letter arbeidet veldig mye, men man skal ikke undervurdere verdien av å faktisk forstå hva som skjer under skallet, å ha en god forståelse av plain JS i tillegg.Dog, det er kanskje bare meg som er mer opptatt av ECMA-standarden, enn hvilket rammeverk Facebook spytter ut neste gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå