rolfmm Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Finns det noen nett-tjeneste der jeg kan legge bokmerkene mine istedet for (eller i tillegg til) i nettleseren. Jeg bruker to ulike nettlesere (ikke spør hvorfor!) og har PC'er på tre forskjellige steder. Så det hadde vært veldig smidigt å kunne bokmerke kryss av PC'er og nettlesere. (Og om jeg sitter ved svogeren min sin PC kunne jeg også kommet til bokemerkene.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Du kan jo bare lagre bokmerkefilen din på en dropbox eller lignende. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Jada, jeg har tenkt tanken, men hadde håpet det kunne gjøres enklere.......... Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Om du hadde holdt deg til 1 nettleser, så har både Firefox og Chrome en slik tjeneste. Selv bruker jeg Firefox på privatPC-er, nettbrett, mobil og jobb-PC. Tenker ikke over at jeg sitter på forskjellige maskiner. Bokmerker og evt passord synkroniseres greit mellom enhetene. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg bruker Chrome og Opera, men skulle nok kunne klare og holde meg til bare Chrome. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Har ikke Opera også noe slikt? De var vel ganske tidlig ute med en slik tjeneste. Jeg har tidligere bruke Chrome, og synkroniseringen av passord og bokmerker fungerer fint der og. Logge seg inn på google, så kommer alt i løpet av få minutter. Pling-plong Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Chrome, Opera, Vivaldi, Edge, ... alle kan synkronisere bokmerker ... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Joda, nå har jeg googlet litt og det virker veldig smidigt. Tror jeg vil holde meg til Chrome som 'hovednettleser' siden jeg har Google-konto. Takk for tips og innspill Endret 18. januar 2019 av rolfmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå