flaters Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Da jeg idag startet pc hadde plutselig win xp laget ny user. Jeg har nå min gamle user og nå har jeg fått ny som er default. Alt av skrivebordsting og email kontoer osv er dermed borte(ligger i mappen som var default) men nå må jeg lage alt på nytt. Håper noen har et enkelt svar på hvordan man får flyttet om på user delen. Tror selv det er bare NTUSER DAT-filen som er problemet, men klarer ikke å flytte denne, da den tilhører systemet som kjører. HJEEEEEEELP. mvh fh Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kjapp dere å svar for denne blir stengt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Feilpostet i annet om hardware. passer under windows programvare Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Finn denne mappa: "C:\Dokumenter og instillinger" Der skal alle brukere ligge så sant det er samme XP versjon, da kan du kopiere over mappene og så skal det funke (gjorde det for meg iallefall) Offtopic: Topic er: "WIN XP TRØBBEL". Windows er berre trøbbel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Systemgjenopprettning tilbake til tidspunkt når alt funkerte bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå