LabanSeigmann Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Har sterke smerter i tyggemuskel, rundt øret, halve hodet, halve nakken, armen. Skraper på ene siden når jeg gaper. Lege sier det er muskelært.Hatt det lenge nå, går ikke over. Mye angst og søvnproblemer, vondt å ligge. Ingen smertestillende hjelper, har prøvd alt tom. Palargin F. Tips? Fungerer ikke i det hele tatt pga dette.. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Kiropraktor eller fysioterapeut/massasje er mitt tips. Hadde selv noe tilsvarende som kom fra nakken og strålte ut i underkjeven, gikk med blant annet konstant tannpine i alle tenner på høyre side. Tok fem terapi timer før det slapp taket. Alternativ kan være badstue eller steam bad og varmtvann/terapi basseng for å løse opp litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Uhhh, no clue... Men om det er no sånn spenningsgreie, at kjevemuskelen kjennes anspent og tight ut, kanskje legen kunne funnet noe muskelavslappende? Har hørt om sånn anspente kjevemuskler før, og det kan visst påvirke øra også. Uttaler meg rent anekdotisk og synsete siden jeg ikke har kompetanse innen somatikk. Lenke til kommentar
LabanSeigmann Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Har vært hos kiro/fysio/massasje etc over lengre tid, ingen ting har hjulpet så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå