Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lovlig eller ulovlig å være på datasider som spiller på sex

Anbefalte innlegg

Noen datingsider viser til diskret voksendating.

Men er det ulovlig å være på en slik side å chatte. Dette er en betalingside der en betaler for å chatte.

Siden viser mange damer som er leddkledd/noen nakne som eg kan chatte med.

Eg har blitt svindlet stort her og vil anmelde det. Men hva Visdt dette er ulovlig av meg å være inne på slike sider?

Eg vil gå til politiet å anmelde det, men frykter eg selv skal få bot.

Sidenår det gjelder foxyflirt

Anonymous poster hash: 9e526...bda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men er det ikke ulovlig å sex chatte visst det kommer frem at eg foreksempel kunne tendt å truffest å hatt sex?

Kan ikke politiet her gi meg bot for det.

Svindler for rundt 5000 da med kat-date og andre trekk som plutselig kom etter å ha registeret meg på foxy flirt og kat-date

Så vet ikke hva som svarer seg.

Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom.

Anonymous poster hash: 9e526...bda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...