AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Noen datingsider viser til diskret voksendating. Men er det ulovlig å være på en slik side å chatte. Dette er en betalingside der en betaler for å chatte. Siden viser mange damer som er leddkledd/noen nakne som eg kan chatte med. Eg har blitt svindlet stort her og vil anmelde det. Men hva Visdt dette er ulovlig av meg å være inne på slike sider? Eg vil gå til politiet å anmelde det, men frykter eg selv skal få bot. Sidenår det gjelder foxyflirt Anonymous poster hash: 9e526...bda 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Men er det ikke ulovlig å sex chatte visst det kommer frem at eg foreksempel kunne tendt å truffest å hatt sex? Kan ikke politiet her gi meg bot for det. Svindler for rundt 5000 da med kat-date og andre trekk som plutselig kom etter å ha registeret meg på foxy flirt og kat-date Så vet ikke hva som svarer seg. Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom. Anonymous poster hash: 9e526...bda Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 bare om det tydelig fremgår at dette er sex _kjøp_ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Har ikke tilbudt penger, men har betalt for å chatte. Har eg noe å frykte da? bare om det tydelig fremgår at dette er sex _kjøp_ Anonymous poster hash: 9e526...bda Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Moderatormelding Holder med en tråd. Denne stenges. Endret 18. januar 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg