SirHartge Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Lek, coctail, cats, aktuell rapport <-- før jeg fikk internett Nå leser jeg vi menn og aviser Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Lek, coctail, cats, aktuell rapport <-- før jeg fikk internett Ja, det er vel og bra. Men kan du være 100% ærlig med oss og si at du har kasta de? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 illustrert vitenskap pc world pondus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vi menn, Illustrert vitenskap, Larsons gale verden. Sjeldent eg kjøper blader for tiden da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg leser: Autofil Motor Vi menn Drive Bilsport Donald Duck & Co Illustrert vitenskap Og når jeg er hos farfar leser jeg: PcPro HjemmePC Computer World Også leser jeg aviser da, TA, Varden og VG hver søndag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sojourn <- tegneserie fra crossgen Brath <- tegneserie fra crossgen PC-Pro noen ganger Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pondus, m. Eon., National Geographic, Illustrert Vitenskap, United Suporteren, Levende Historie. Leser/blar fort igjennom Aftenposten hver morgen - kvalitetsavis, kontra VG og Dagbadet som til tider presser inn alt mulig fantastisk uninteressant sladder om kjendiser. Men de har bra sport. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dagbladet, Klassekampen, Pondus og Nemi. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Illustrert Vitenskap, Donald og Fantomet Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Larsons Gale Verden Pondus Se&Hør/Her&Nå Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 nemi, dagbladet, dd&co Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Pondus, Nemi, Donald Duck Pocket, PC World, Adresseavisen, Dagens næringsliv, Newsweek, På sporet, Vingehjulet, diverse danske og svenske jernbaneblader, Janes Defense Weekly, enkelte fagtidskrifter om Helse og omsorg - noen fast, andre dann og vann, (Norsk Ukeblad og Hjemmet, men det er hos mormoren min...matoppskrifter og hjemmeinnredning...) Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Pondus, Donald, Fantomet, pcpro, larson, nemi, asterix og obelix, Tommy og tigern, Illustrert vitenskap, masse gamle marvel, preacher og megatokyo. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Illustrert Vitenskap (slik som alle), National Geographic og Motor. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 PcPro, PC-World, Linux Magasinet, Metal Hammer en sjelden gang, Larsons gale verden, Nemi, Pondus, Ernie. Dagbladet, Klassekampen, Sunnmørsposten, Afteposten, akp.no, Le Mondè Lenke til kommentar
obese Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg leser ingen blader, men jeg er fast spaltist i et dameblad... bo-ya Lenke til kommentar
obese Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 illustrert vitenskap er for 14iser, hvis man er over 15 år og fortsatt leser det, da [ogjegkomikkepånoemorsomtåsimenduskjønner] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 illustrert vitenskap er for 14iser, hvis man er over 15 år og fortsatt leser det, da [ogjegkomikkepånoemorsomtåsimenduskjønner] La meg tenke.... Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå