Trestein Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Sagt gjentatte ganger at jeg ikke diskuterer det. Antar du er den type mann som er grunn til at vi må ha slike gillette reklamer.. Forstår du ikke vil diskutere det. Det er jo åpenbart hvem som har rett. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Forstår du ikke vil diskutere det. Det er jo åpenbart hvem som har rett. Ja derfor Trestein teorien er den vi alle følger... ha ha ha Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Ja derfor Trestein teorien er den vi alle følger... ha ha ha Så lenge Trestein teorien stemmer med NASA sin teori så er det greit. Tror vi slutter der! Lenke til kommentar
Eivind Helle Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg svarer på argumenter, men ikke på personangrep. Hvis du leser siden til fyren som later som om han er Tony Heller, så har du et troll. Hvis du leser siden vil du se at alle de håpløse påstandene til Tony Heller er dokumentert med linker som beviser hva som er blitt skrevet. I likhet med de fleste blogger kan man selvsagt ikke se hvem som egentlig står bak budskapet, men så lenge man legger ved bevis for påstandene er det heller ikke viktig. Du kan gjerne si at noen som utgir seg for andre er troll, men har du noe bevis for at det faktisk ikke er Tony Heller som står bak? Når du har som hobby å bevisst spre feilinformasjon, så hvorfor ikke lage en anonym blogg som kaster dritt om seg selv. I denne bransjen er all oppmerksomhet bra. Og de trofaste disiplene vil uansett si at denne bloggen bare er ondsinnet drittkasting, som i seg selv er bevis for at Tony Heller har rett. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Om noen skal kritiseres så vil jeg rette kritikken en annen vei. Jeg er opptatt av hvilken vei klimaet går fordi det vil påvirke prioriteringen av det jeg jobber med. For å forstå klima googler jeg ting som : temperatur desember 2018, CO2 ogir stråling, global relativ fukt i atmosfæren, sattelittmåling av temperatur, historisk havnivå , hav temperatur, is smelting osv osv Det som er så rart er at når Google kommer opp med resultat og jeg begynner å lese så havner jeg i ca 50% av tilfellene inn på DOIs som ikke bekrefter menneskeskapt oppvarming. Når man vet at ipcc sier at 97% av all forskning konkluderer med menneskeskapt oppvarming er det utrolig rart at Google unnlater å vise dem. Er det klima forskerene som holder disse hemmelig, eller er det Google som ikke vil vise dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå