Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei.. Jeg ser endel av medlemme her har hatt en relativ mange mobiltelefoner i forhold til en normal bruker. Hva er det dere gjør med de telefonene dere ikke bruker dem lenger? Jeg supplerer tre familier pluss noen venner med mobiler. Noen går i søppla etter et lite hyggelig møte med halvliter eller to. Noen telefoner rekker jeg ikke å gi bort før dem er helt steingammle, de blir støvsammlere i en skuff. Habla2u Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg selger dem eller gir de bort til familie/kjente til en grei pris... av og til beholder jeg den (da er jeg ganske fornøyd med den, eller det ikke lønner seg å selge den ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Selger de jeg ikke har bruk for eller gir til nærmeste familie. Ellers har jeg en gammal philips diga liggende her. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Familien her også... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De fleste har jeg lagt under bilhjulet og kjørt over eller tatt en hammer og sett hvor flat den kan bli. De som er verdt å ta vare på har jeg gitt til foreldre osv. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har en Motorola International 1000 liggende som jeg skal selge på QXL, Den er stor og gammel. Men en av de få telefonene med 8Watt sender og egnes perfekt til hytter på fjellet. PM om noen er int. (ja, det er en gsm telefon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå