Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinderdame som lyver

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg møtte en dame på tinder, vi har møttes ett par ganger og hatt samleie. For et par dager siden begynte exen hennes å tekste meg, og begynner å komme med trusler om ditt og datt og hvordan han skal ta meg.

Exen er ikke etnisk norsk ( ikke at det har noe å si)

Før jeg hadde samleie med denne dama fortalte hun at det kun var meg og hun - men tydeligvis vet exen alt.

Hva burde jeg gjøre...

Anonymous poster hash: a6094...8b5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg en tur innom nærmeste politi stasjon og forklar deg. Hvis de truslene du har mottatt.

Skriver under på den.

Dette kan bare være et svindelforsøk. Kanskje de vil ha penger ut av deg.

Nok en gang, det er best å holde seg i skinnet til man finner noen man kan dele livet med. Det er så mye lureri og tullball der ute at det er til å bli matt av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg en tur innom nærmeste politi stasjon og forklar deg. Hvis de truslene du har mottatt.

Blir det noe sak utav det eller kommer politi bare til å notere seg dette?

Enkelte ting er så jævla unødvendig å lage trøbbel over, som feks det her. Gud så krenkbare folk har blitt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skriver under på den.

Dette kan bare være et svindelforsøk. Kanskje de vil ha penger ut av deg.

Nok en gang, det er best å holde seg i skinnet til man finner noen man kan dele livet med. Det er så mye lureri og tullball der ute at det er til å bli matt av.

Er nok ikke noe svindel. De prøver ikke å utpresse er bare mer en ex som er over middels hissig.. Er enig med deg - sykt at det skal bli trøbbel ut av noe så lite - bedre å vente til den rette

Lenke til kommentar

jeg ville bare svart med en tekstmelding hvor jeg hadde gitt beskjed om at dama løy og sa hun var singel og det kan ikke du klandres for. Den eneste personen han kan holde ansvarlig er henne.

Ikke nevn politiet.

Dersom du truer med å anmelde vil han bare ta steg for å gjøre truslene vanskeligere  å dokumentere og akkurat å er det til din fordel at han truer deg via tekst som du senere kan vise til dersom det blir nødvendig.

Jeg jobbet med en yngre kollega som hadde lignende trøbbel. Gubben/eksen til kvinnfolket var fra bunnslammet av samfunnet og disse er det vanskelig å gjøre noe med fordi politiet ikke har noen virkemidler slik at han sto fritt til å terrorisere kollegaen.

viser han tegn til eskalering så anmelder du og viser frem meldingene hvor du trues.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke helt... Hva er egentlig problemet? Kan man ikke bare la livet gå videre? Det er mange som har hissrt på seg en gammel ex. Det jeg syntes du burde gjøre er å ignorere han, og fortsette å se dama, hvis du selv har lyst til det. Enkelt og greit, pass dine egne saker, så kommer nok han til å passe sine saker en gang...

Lenke til kommentar

Hvis du er typen som gidder og ta imot truseler uten og politianmelde det så kan du ha det så godt, du har ikke fortjent det, men du gidder tydeligvis ikke og se alvoret i saken.

Om personen står for det han sier, og faktisk oppsøker deg eller om truslene er tomme er ikke relevant, En trussel er en trussel uansett.

Jeg har selv anmeldt trusler før med håndfaste bevis (Chat logger og sms) og det gikk ganske smertefritt for meg, ikke for personen som truet meg.

Du skal ikke la folk oppføre seg slik uten konsekvenser, og om du selv velger og reagere på noe slikt kan du selv havne i trøbbel med lovens lange arm, Om du velger og politianmelde dette forholdet så setter du en mest sannsynlig en stopper for han slik at det ikke gjentar seg i fremtiden for deg eller for andre som kan bli utsatt for han.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke helt... Hva er egentlig problemet? Kan man ikke bare la livet gå videre? Det er mange som har hissrt på seg en gammel ex. Det jeg syntes du burde gjøre er å ignorere han, og fortsette å se dama, hvis du selv har lyst til det. Enkelt og greit, pass dine egne saker, så kommer nok han til å passe sine saker en gang...

Problemet er vell at Exen til denne damen vet om forholdet og hva som har skjedd. Hvis du har lagt exen bak deg så burde kanskje ikke han vite så veldig mye, med mindre han bare har sett en status på sosiale medier og velger og agere på det, er ikke godt og si.

Lenke til kommentar

jeg ville bare svart med en tekstmelding hvor jeg hadde gitt beskjed om at dama løy og sa hun var singel og det kan ikke du klandres for. Den eneste personen han kan holde ansvarlig er henne.

Det å svare er dumt, det kan veldig mulig gjøre karen enda mer irrasjonelt sint enn det han allerede er. 

Edit: I slike situasjoner så funker logikk dårlig. Veldig veldig dårlig. Bare hold deg langt unna TS. Ikke svar han. Blokk blokk blokk blokk. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Gutta! Seriøst. Skal han tro på den random løgnaktige tinderdama? Det er ikke en eks! Hun løy. Det er typen hennes. Derfor er han så sint. Så blokk blokk blokk blokk blokk, these people are nuts. Ikke involver deg TS! 

Edit: Hvis du tror de ikke fremdeles er sammen hvordan fant han ut av at hun har ligget med TS? Fordi hun fortalte han alt fordi de er sammen og hun gjorde det med en hensikt, mest sannsynlig å såre han tilbake for no crap. Så TS! Hold deg langt unna du. Not your circus, not your monkeys.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det å svare er dumt, det kan veldig mulig gjøre karen enda mer irrasjonelt sint enn det han allerede er.

Edit: I slike situasjoner så funker logikk dårlig. Veldig veldig dårlig. Bare hold deg langt unna TS. Ikke svar han. Blokk blokk blokk blokk.

Ja og nei.

Enig i at det potensielt kan eskalere situasjonen avhengig av hans psyke og situasjon, men samtidig er det også mulig at det er typen til å begynne med trakassering og da er det nok en bare til fordel om han isåfall kjører på med trusler over sms.

Han kollegaen min som var ute for noe lignende hadde store problemer lenge ettersom typen over lengre tid drev hærverk hjemme hos ham. Han våknet til steiner som kom fykende inn vinduet om natta og oppripet bil og denslags. Om gubben hadde vært dum nok til å sende masse trusselmeldinger i forkant hadde antagelig problemet vært lettere å løse iom at politiet selv ikke involverer seg med mindre de får en "open & shut" sak.

Jeg har aldri vært ute for lignende selv, men det er bare mine two cents etter hva jeg så skjedde med han unggutten jeg jobba med.

Jeg er normalt sett en type som ikke involverer politiet, men enkelte folk går veldig langt for å utøve hevn om de er langt nok nede på samfunnsstigen.

Lenke til kommentar

Ja og nei.

Enig i at det potensielt kan eskalere situasjonen avhengig av hans psyke og situasjon, men samtidig er det også mulig at det er typen til å begynne med trakassering og da er det nok en bare til fordel om han isåfall kjører på med trusler over sms.

Han kollegaen min som var ute for noe lignende hadde store problemer lenge ettersom typen over lengre tid drev hærverk hjemme hos ham. Han våknet til steiner som kom fykende inn vinduet om natta og oppripet bil og denslags. Om gubben hadde vært dum nok til å sende masse trusselmeldinger i forkant hadde antagelig problemet vært lettere å løse iom at politiet selv ikke involverer seg med mindre de får en "open & shut" sak.

Jeg har aldri vært ute for lignende selv, men det er bare mine two cents etter hva jeg så skjedde med han unggutten jeg jobba med.

Jeg er normalt sett en type som ikke involverer politiet, men enkelte folk går veldig langt for å utøve hevn om de er langt nok nede på samfunnsstigen.

Takk for svar folkens, lest og notert alt.

Må si meg enig med deg Zim, folk langt nok nede på stigen gjør mye sykt.

Jeg har fått div trusler, men ikke noe mere på noen dager. Dama er blokkert. Om det forsetter å går jeg til politi, dersom de velger å ikke gjøre noe med det slår jeg tilbake på samma mynt. Eneste kjipe er at slike folk har som ferdighet å komme med 5 mann på 1.

Men men, enn så lenge er jeg rolig og ser om han har tenkt å lage noe større deal av det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...