Jonas Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Har oppdatert "Verden" nå. Nå kan man definere "forbudte" ruter. link Ingen som så tekst editoren Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ai, folkens! Sjekk ut mitt uber sinsyke kule spill her. Fett eller hva? Noen som vet hvorfor det lagger så inni granskauen? har brukt en timer med 1 i intervall og flytter ting xx anntall punkter bort.. Edit: glemte å si at det ikke var ferdig.. Skal lage sånn at man kan slippe bomber og eksplosjon og high score greie. Jaja, kansje litt herming etter en annet sitt spill her, men jeg hadde bare så lyst Eidit2: Space Invaders.! Den ble jeg ganske fornøyd med egentlig High-scoren min er 3490, deres? 5490... litt kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nye versjoner av mine enkle programmer (gidder ikke begynne på store prosjekter), tar gjerne imot feedback: Alkohol-Promille Kalkulator BMI Kalkulator Grunnstoffenes Periodiske System (m/ søk, veldig kjekk i skolearbeidet). Kalkulator (helt vanlig kalkulator) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) http://www.visual-basic.tk Har prøvd å lage en hjemmeside til noen av prosjektene min Hva synes dere? Edit: Ser at du har oppdatert siden din, aadnk! Endret 12. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Litt of-topic: Er det noen som har et godt tips til hva jeg kan lage?? Ikke så altfor avansert men slik at jeg må finne ut litt og lærer en del nye ting. (Forferdelig dårlig kreativitet, skjønner ) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Du kunne lage et spill av noe slag. Det har jeg gjort! Space Invader 2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du kunne lage et spill av noe slag. Det har jeg gjort! Space Invader 2 Tenkte på noe litt enklere med masse grunnleggende greier... Lenke til kommentar
jonask Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe, jeg digger at dere lager spill. Det er ingen ting like morsomt å programmere som det! Men jeg er ikke sikker på om jeg liker at dere bruker img og pic bokser i stedet for bitblit eller enda bedre directx (eller et annet grafikk bibliotek). Det virker bare ikke noe særlig bra å move rundt på masse kontroller Bitblt er veldig enkelt å bruke, dog ikke det raskeste, og krever ikke mer enn maks tre linjer for å printe fullverdige sprites med masker =) I alle fall, jeg digger spill programmering, så hvis dere vil utveksle erfaring send bare en mail til meg på [email protected] . Dere kan sjekke prosjektene mine på jonask.com Det er ikke mange av dem, jeg har laga flere titalls mb med ubruklig drit , men dette er noe av det som er blitt "ferdig" i alle fall. Hvis kode noen gan kan bli ferdig da Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Men jeg er ikke sikker på om jeg liker at dere bruker img og pic bokser i stedet for bitblit eller enda bedre directx (eller et annet grafikk bibliotek). Det virker bare ikke noe særlig bra å move rundt på masse kontroller Jeg har da brukt det på Space Invader 2 Edit: BitBlt altså Endret 1. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
jonask Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det er bra, funker mye bedre ikkesant? Kikka nok bare på enern, jeg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 det er bra, funker mye bedre ikkesant? Kikka nok bare på enern, jeg Myyee bedre!! Det blir liksom ikke et spill når man flytter rundt på objekter. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hva er high-score på nr. 2? Prøv å legg en ting eller hånda di på mellomrom og bare la den gå Kan browse andre vinduer samtidig også MediaPlayer.exe var Lag ett eller annet så det går ann å bruke forskjellige skin. Alle programmene her fikk meg til å ønske jeg kunne VB. Er det vanskelig? Eneste jeg ikke liker( ) er at ingen av programmene vises på start-linja. Er det mulig å få inn dette? Og den FilBadabasen din, Viser den liste over filmer på datan eller er den lista bare kødd {extremt mange smileyer} Endret 1. juli 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hva er high-score på nr. 2? Prøv å legg en ting eller hånda di på mellomrom og bare la den gå Kan browse andre vinduer samtidig også Hvis det eneste du gjør er å holde inne space, så vil ratioen din bli evig dårlig da Lenke til kommentar
jonask Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Eneste jeg ikke liker( ) er at ingen av programmene vises på start-linja. Er det mulig å få inn dette Klart det, veldig enkelt egentlig. Verdien ShowInTaskbar kan settes for Forms. Hvis den er True vil programmet dukke opp der. Endret 2. juli 2004 av jonask Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 hva er high-score på nr. 2?Prøv å legg en ting eller hånda di på mellomrom og bare la den gå Kan browse andre vinduer samtidig også MediaPlayer.exe var Lag ett eller annet så det går ann å bruke forskjellige skin. Alle programmene her fikk meg til å ønske jeg kunne VB. Er det vanskelig? Eneste jeg ikke liker( ) er at ingen av programmene vises på start-linja. Er det mulig å få inn dette? Og den FilBadabasen din, Viser den liste over filmer på datan eller er den lista bare kødd {extremt mange smileyer} Det er et program der du kan legge inn alle filmene dine og gi databasen til andre brukere. Da kan du skryte over hvor mange du har lastet ned Vb er ikke vannskelig i forhold til andre språk, som f eks c++. Du kan laste ned en trial versjon her. Lenke til kommentar
jonask Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) *Vekk med innlegget* Endret 18. juli 2004 av jonask Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 hva er high-score på nr. 2?Prøv å legg en ting eller hånda di på mellomrom og bare la den gå Kan browse andre vinduer samtidig også MediaPlayer.exe var Lag ett eller annet så det går ann å bruke forskjellige skin. Alle programmene her fikk meg til å ønske jeg kunne VB. Er det vanskelig? Eneste jeg ikke liker( ) er at ingen av programmene vises på start-linja. Er det mulig å få inn dette? Og den FilBadabasen din, Viser den liste over filmer på datan eller er den lista bare kødd {extremt mange smileyer} hæhæ. VB er egentlig ganske enkelt når du først får all hjelpa du trenger herfra ;P Jeg begynnte nettopp.. er snart ferdig med midt første program som heter NotePad Pro Jeg begynner faktisk å bli stolt av det ;D Btw. Der kan du også velge Skin til det ) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Tanks I ferien har jeg jo selfølgelig tatt med laptopen og småpusla litt når jeg ikke har noe å gjøre Men jeg kunne ikke klart det uten jajajalla og aadnk. Takk skal dere ha Edit: Du styrer med piltastene og skyter med Space Endret 22. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) *feil forum* Endret 22. juli 2004 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har begynt på en html-editor: Her Den er langt fra ferdig da... hadde satt pris på om noen kunne kommet med tilbakemeldinger. mvh zypher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå