TGB Skrevet 17. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Jeg har i det siste fått kjempeproblem med VMware Fusion hvor hele macOS desktop'en henger seg. Hele den virtuelle maskinen går periodisk inn i sirups-modus; og jeg klarer ikke skjønne hvorfor. Dette oppstod etter oppdatering til siste macOS versjon (siste utgave av VMware Fusion). Tok derfor en runde med Parallels (også siste utgave) - her er alt helt perfekt. Har vært i kontakt med VMWare om dette også, uten noe fremdrift (over flere måneder). Skjer uansett maskin (har prøvd flere). Har også prøvd ny installasjon og oppsett av helt ny virtuell maskin; samme skjer uansett etter en stund. I gode perioder er den fin i et par dager - vanligvis begynner den å rote det til etter minutter. Kjører på iMac Pro med 10 kjerners Xeon og 128GB RAM. Så ressursene skal det ikke stå på. Andre med erfaringer her ? Edit: iMac Pro'en kjører på cruise modus uten noe antydning av stress i aktivitetsmonitoren. Kjører jeg ikke noe VMware så fungerer alt helt perfekt. Så synderen er uten tvil VMware Fusion. Endret 17. januar 2019 av TGB Lenke til kommentar
quantum Skrevet 20. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Ikke merket noe problem, men jeg kjører ikke macOS i Fusion, macOS er host og så linux og xp virtuelt. Edit: Ikke så heftig oppsett, dog; diverse årganger Macbook Pro m. 16GB. Endret 20. januar 2019 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå