Noki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har nå ADSL fra Telenor, men jeg tenker på å skifte leverandør. Jeg har sett på NextGenTel og Hesbynett. Det er disse to som er de mest aktuelle. Grunnen til at jeg vil skifte er at Telenor har begrenset nedlastningsmengde (10GB) i tillegg til at jeg hadde en del problemer med ustabil linje en tid tilbake. Det som skikkelig irriterte meg var at jeg måtte bruke masse tid i telefonen på å prøve å komme igjennom til kundeservice. Så det jeg lurer på er om det er noen som har noen erfaringer med noen av disse (spesielt Hesbynett, fant ikke så mye om de her på forumet). Det jeg er interessert i er om linjene deres er stabile, om hastigheten på linja er som den skal være, kundeservice osv. Er takknemlig for alle innlegg! Lenke til kommentar
Noki Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ingen som har noen kommentarer? Ikke forslag til andre leverandører eller noe? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nextgentel er konge... Kundeservicen er ikke den beste, men de har oppgradert den nylig, så den suger ikke lenger Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har selv Nextgentel og er veldig fornøyd. Så litt på det Hesbynett tilbød og NGT leverer bedre hastighet til lavere pris enn de. Ingen tvil om hva jeg ville valgt... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Telenor er jo både dyr og dårlig, et klokt valg å skifte leverandør. NGT har slitt litt med kundeservicen, men leverer vel det beste tilbudet i forhold pris/ytelse. Leste også her om dagen at de øker hastighetene på linjene sine i disse dager Lenke til kommentar
BigBug Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har du ustabile forhold gjelder det å foreta et reelt operatørbytte. Fordi flere av tilbyderne kjøper seg inn på og bruker Telenors utstyr i sentralen ( DSLAM ) og linje, vil du sannsynligvis ikke oppleve forbedring ( Tiscali, Bluecom, Tele2 osv).hos disse. NGT derimot bruker sin egen DSLAM og leier linje / access hos Telenor. Har du en ustabil linje frem til boligen med delt access ( DSL / Telefoni ) vil det nok ikke hjelpe å bytte tilbyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå