simalarion Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg lager en mp3 plate med alle mine Pearl Jam favoritter - ingen problemer med å brenne de ut på ei plate - men jeg er ikke fornøyd med det - jeg vill ha info om at alle sangene er fra det navnet jeg har valgt (foeks Pearl Jam - MaxJam 2003) slik at når jeg spiller foeks fra mp3 spilleeren ser det ut som ei plate ikken en haug med data tatt fra forkjellig plater osv. Hvilket programm bruker jeg da? Takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du skal bare endre ID-tags? Stort sett alle avspillere ordner dette for deg. Winamp åpner en grei dialog hvis du trykker alt+3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ja men album - artist osv vil være forkjellige ut i fra vilken cd du brente dem fra, jeg vill at alt skall være likt når du får fram details på cd også Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du kan gå inn og endre all info for hver eneste sang Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ok skall prøve meg fremm, tror jeg nærmer meg noe. Jeg legger alle sangene inn i eac igjen legger inn ny info og konverterer igjen, da blir all info lik Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå