Sturle S Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 I desember 2018 var 41,3% av alle nyregistrerte bilar elektriske. Opp frå 27,6% i desember 2017. 40.000 nordmenn står på ventelister for ulike elbilar. Det tilsvarer 27% av det totale bilsalet i 2018. I februar kjem dei fyrste Tesla Model 3. 50% er eit veldig forsiktig anslag. Eg veddar gjerne på at over 50% av alle nye bilar selde i 2019 er elektriske. Veddar du imot?Spørs jo bare hvor lenge staten skal la batteribilkjøpere få sluntre unna med avgifter? Folk flest er jo egoistsvin så selvsagt kjøper de det som er billigst for dem selv?Men du er ikkje egoistsvin, so du kjøper berre Rolls Royce? Og kjederøykjer fordi berre egoistsvin vel å spare avgifter på å ikkje røykje? Det er berre rasjonelt å spare pengar når ein kan, og det ikkje skadar andre. Dersom du hadde fylgd litt med på nyhenda i kveld, hadde du kanskje fått med deg at alle elbilfordelane skal vidareførast i den nye regjeringsplattformen òg. Uansett vert det ikkje vedteke noko nytt statsbudsjett for 2019. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Riksdagen godkjende statsministeren i går, sovidt eg hugsar. Artikkelen, som du tydelegvis ikkje har lese, siterer den nye regjeringsplattformen. Ja, fire måneder etter valget har man endelig blitt enige om at Löfven blir statsminister i neste periode. Socialdemokraterna danner altså regjering med Miljöpartiet de gröna, Centerpartiet og Liberalerna, med støtte fra Vänsterpartiet. Årsaken til at hverken Socialdemokraterna eller Moderaterna har klart å danne regjering, er at de rett og slett er for små.Sverigedemokraterna ble noe uventet sveriges tredje største parti, med 17.5% av stemmene, noe som var de andre partienes verste mareritt. Ettersom ingen vil samarbeide med SD, og svenske politikere ikke ser ut til å fatte hva "demokrati" betyr, så har man altså nå med nød og neppe klart å stable sammen en regjering som ikke er hverken fugl eller fisk, kun for å holde SD vekk fra makten. Det er, ikke uventet, Miljöpartiet de gröna som har den utopiske forestillingen om at den siste dråpen bensin og diesel skal selges i 2030, og da skal alle fossile biler være borte fra Sverige. Her har altså de andre partiene gått med på noe de vet ikke er praktisk mulig å få til, avtalen beskrives slik : "Fossilfri laddning och tankning ska möjliggöras genom att infrastrukturen byggs ut. Investera i produktion och distribution av biogas. Från år 2030 kommer det inte längre vara tillåtet att sälja nya bensin- och dieseldrivna bilar (Utredning tillsätts 2019. Kräver godkännande av EU-kommissionen. Ny lagstiftning beslutas under mandatperioden). Regeringen kommer att driva ett motsvarande förbud i hela den Europeiska unionen. Ett årtal ska utredas för när fossila bränslen ska vara helt utfasade (I samma utredning som innan). Reduktionsplikten ska vara utformad så att den bidrar till att nå det nationella målet om minskade växthusgasutsläpp från inrikes transporter med 70 procent år 2030. " Videre har de andre partiene gått med på de grønnes krav om at "senast år 2045 ska Sverige inte ha några nettoutsläpp av växthusgaser till atmosfären" Det er en hel liste med punkter de grønne har fått igjennom, de andre partiene har også sine helt egne helt tullete punkter, men de anså det vel nødvendig å bare godta hverandres vissvass så lenge de klarte å holde SD vekk fra regjeringen, men hvorvidt denne regjeringen overlever, er vel heller tvilsomt. Sovidt eg veit er det ingen masse-emigrasjon frå Sverige. Tvert i mot, det er masse-immigrasjon, og deri ligger problemet, i hvert fall det politiske, ettersom det er hovedårsaken til at Sverigedemokraterna har fått en massiv oppsving. Endret 17. januar 2019 av 0laf 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Ikkje lyg. Det har eg aldri nokon sinne påstått. Ikkje alle kan klare seg med ein eksosbil til under 300.000 heller. Eller påstår du det? Nei, eg sa at dei som kjøper eksosbil etter 2021, når det store fleirtalet kjøper elbil, er sinkar. Dei er det det modellen kallar dei. Førebels er vi ikkje komne lenger enn at den tidlege majoriteten kjøper elbil. I 2021 er det dessutan mange fleire modellar på marknaden. Du påstår mye rart og du påstår at du ikke påstår, ser ut som du ikke er helt enig med deg selv Ta og les dine innlegg en gang til du så kanskje du blir enig med deg selv. Gjerne. Her er det eg skreiv i fyrste innlegg: I 2019 kjem minst 50% av alle nye bilar i Noreg til å vere elektriske, og Sverige går nok opp i 6-7%. Kan hende vi kjem over 50% i Noreg allereie i februar eller mars. Med alle dei nye modellane som er på veg, trur eg 75% er oppnåeleg i 2020 og 85-90% i 2021. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet. Nye modellar .. jepp. Tidleg majoritet no .. jepp. Store fleirtalet kjøper elbil og berre sinkar att i 2021 .. jepp. Kvar meiner du at eg har motsagt meg sjølv? 3 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Store fleirtalet kjøper elbil og berre sinkar att i 2021 .. jepp. De du kaller "sinker", er vel de som da ikke har råd til å kjøpe elbil, eller på grunn av bruksmønster ikke har mulighet. Mens disse betaler for veien din, sitter du der i den avgiftsfrie luksusbilen din og godter deg over alle "sinkene". Egentlig er dette mennesker som ikke er like godt stilt som deg, men du kjører gladelig ned vinduet på Tesla'en din der du fyker forbi i kollektivfeltet, å roper "låt dei ete kake" ! Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Store fleirtalet kjøper elbil og berre sinkar att i 2021 .. jepp.De du kaller "sinker", er vel de som da ikke har råd til å kjøpe elbil, eller på grunn av bruksmønster ikke har mulighet. Eg forstår ikkje at folk har råd til å kjøpe eksosbil, dersom dei ikkje har råd til elbil. Kva slags bruksmønster er det elbilmodellane i 2021 ikkje kan handtere? Mens disse betaler for veien din, sitter du der i den avgiftsfrie luksusbilen din og godter deg over alle "sinkene".Ja, elbil er sanneleg luksus! Vegane vert finansiert med skattepengar. Eg vil tru at dei fleste som har råd til bil betaler skatt. Kan godt hende at dei som har råd til eksosbil tener meir pengar og betaler meir skatt. Det veit eg ikkje. Egentlig er dette mennesker som ikke er like godt stilt som deg, men du kjører gladelig ned vinduet på Tesla'en din der du fyker forbi i kollektivfeltet, å roper "låt dei ete kake" !Det er ingen kollektivfelt der eg bur, men der det er kollektivfelt er det gjerne bompengar i tillegg. Då vert ein Tesla Model S billigare enn ein VW Passat, om du legg til grunn 8 års eigarskap, dagleg bompassering og normal køyrelengde. (I alle fall var det slik i då eg rekna på det i 2014.) Eg trur du vil finne ein billigare elbil innan dei fleste kategoriar frå små til store bilar, når du tek med utgifter til drivstoff, bompengar, vedlikehald, verditap osb. Endret 17. januar 2019 av Sturle S 4 Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Ja, elbil er sanneleg luksus! Vegane vert finansiert med skattepengar. Eg vil tru at dei fleste som har råd til bil betaler skatt. Kan godt hende at dei som har råd til eksosbil tener meir pengar og betaler meir skatt. Det veit eg ikkje. Elbileierne tjener tilsynelatende mer (og dermed betaler mer skatt? ): https://www.nrk.no/norge/skattetallene_-her-er-det-norske-tesla-kartet-1.14283183 Endret 18. januar 2019 av Spectre 1 Lenke til kommentar
wiz Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 "Fossilfrie" biler,,,, det betyr også mao at all produksjon av energibærer hydrogen og el produsert av fossilt fuel som kull, olje, gass ol heller ikke blir tillatt ......... Skal bli spennende å se..... Nok en mann med store ord og store visjoner, kanskje FOR store ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Gjerne. Her er det eg skreiv i fyrste innlegg: I 2019 kjem minst 50% av alle nye bilar i Noreg til å vere elektriske, og Sverige går nok opp i 6-7%. Kan hende vi kjem over 50% i Noreg allereie i februar eller mars. Med alle dei nye modellane som er på veg, trur eg 75% er oppnåeleg i 2020 og 85-90% i 2021. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet. Nye modellar .. jepp. Tidleg majoritet no .. jepp. Store fleirtalet kjøper elbil og berre sinkar att i 2021 .. jepp. Kvar meiner du at eg har motsagt meg sjølv? Kan begynne med og si at jeg ikke har nevnt prosenttallene dine, men at du påstår at det kun er teknologiske sinker igjen som ikke har kjøpt elbil, så påstår du at skifte kan sammenlignes med annen teknologi og de som gjenstår er laggards, så aviser du mine påstander ved å påstå at alle gjenstående "laggards" kan kjøpe en elbil til under 300K, og så nekter du for at du sa at alle kan skaffe seg elbil til under 300K samt at du trekker inn eksosbil for å resonere deg frem til at du ikke mente "alle kan kjøpe seg el-bil til under 300K" og du påstår at dette bare skal ta 2 år til resten av bil-eirene kan skaffe seg elbil for og ikke være etternølere "laggards". (laggards - veldig konservativ, bor på landet og i småsteder, gamle og dårlig utdannede) Endret 18. januar 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 [...] så aviser du mine påstander ved å påstå at alle gjenstående "laggards" kan kjøpe en elbil til under 300K [...] Når du er avhengig av å å lyge om kva eg har skrive for å få fram eit poeng, har du kanskje ikkje noko poeng? 2 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 "Fossilfrie" biler,,,, det betyr også mao at all produksjon av energibærer hydrogen og el produsert av fossilt fuel som kull, olje, gass ol heller ikke blir tillatt ......... Skal bli spennende å se..... Nok en mann med store ord og store visjoner, kanskje FOR store ? Biogass, bioetanol og biodiesel er derimot lov. Det skulle vere gjennomførbart, berre dei klarer å elektrifisere nok innan 2030. Sverige har to kolkraftverk i reserve, men dei vert sjeldan brukt. Sverige har òg mykje skog. Tippar løysinga vert å konvertere kraftverka til flis- eller pellets, slik Danmark har gjort med dei fleste sine. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Nei, skiftet til elbilar har skjedd på same måte som andre teknologiskifte i historia: https://en.wikipedia.org/wiki/Technology_adoption_life_cycle Ordet "laggard" har eg omsett til "sinke". "Etternølar" er ei anna omsetting brukt i norske versjonar av modellen. Synes du ikke det er litt rart og påstå at de som ikke har tatt seg råd til elbil ennå er sinker ? Litt forskjell på en iPhone til 10.000.- og en elbil til 500.000.- Tror ikke el-bil faller inn under denne kategorien som du påstår siden det er flere kriterier som er medvirkende årsak. Jeg kjenner flere som har meget god innsikt i teknologi, alt fra ingeniører til datautviklere og vil ikke kalle de sinker når det gjelder teknologi, bla. har jeg en bekjent som utvikler smarthjem og en som lager krypteringer for et sikkerhetsfirma, det rare er at et fåtall av de har kjøpt el-bil. Jeg har noen bekjente som faktisk har kjøpt el-bil og jeg vil påstå at de ikke er teknisk kompetente, vil faktisk gå så langt og heller si at de elsker å kjøpe siste nytt for og brife selv om de har gjeld langt over pipa og hele tiden må spørre hvordan dippeduppene virker. El-biler koster da ikke 500 000,- Det er allerede ett voksende bruktbilmarked for el-biler, og nye el-biler blir stadig introdusert med startpriser på godt under 500 000,- Så vil nok kjørelengde fort bli nevnt men da skal det også sies at de nyere el-bilene kommer jo med 200-450km kjørelengder selv om prisene er 300-400 000,- Om 5 år vil andelen elbiler med god kjørelengde være enda mer tilgjengelige i bruktbil markedet og dermed tilgjengelige for en rimelig pris for de aller fleste som vurderer å bytte eller kjøpe seg bil. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Når du er avhengig av å å lyge om kva eg har skrive for å få fram eit poeng, har du kanskje ikkje noko poeng? Nå er du på bærtur som vanlig, påstår du at du ikke har sagt "Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att" samt at du sa "Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye" på mitt tilsvar "Synes du ikke det er litt rart og påstå at de som ikke har tatt seg råd til elbil ennå er sinker". Endret 18. januar 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 El-biler koster da ikke 500 000,- Det er allerede ett voksende bruktbilmarked for el-biler, og nye el-biler blir stadig introdusert med startpriser på godt under 500 000,- Så vil nok kjørelengde fort bli nevnt men da skal det også sies at de nyere el-bilene kommer jo med 200-450km kjørelengder selv om prisene er 300-400 000,- Om 5 år vil andelen elbiler med god kjørelengde være enda mer tilgjengelige i bruktbil markedet og dermed tilgjengelige for en rimelig pris for de aller fleste som vurderer å bytte eller kjøpe seg bil. Hva har det med saken å gjøre ? vi diskuterer "sinke". Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Når du er avhengig av å å lyge om kva eg har skrive for å få fram eit poeng, har du kanskje ikkje noko poeng?Nå er du på bærtur som vanlig, påstår du at du ikke har sagt "Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att" samt at du sa "Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye" på mitt tilsvar "Synes du ikke det er litt rart og påstå at de som ikke har tatt seg råd til elbil ennå er sinker".Eg svarte på fylgjande påstand:Litt forskjell på en iPhone til 10.000.- og en elbil til 500.000.-Mitt svar var:Du er tydelegvis ikkje heilt med. Kanskje du er ein sinke? Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye, og då sparer du tusenvis av kroner på drivstoff i tillegg. Kvart år. Brukte får du mykje billigare enn det, sjølv om elbilar rettnok held seg betre enn eksosbilar i pris. Elbilar vert stadig betre og prisen går ned. Akkurat som med smarttelefonar.Det står ingenting der heller om at folk som enno ikkje har skaffa seg elbil er sinkar. Eg har heller ikkje sagt at dei som framleis har eksosbil i 2021 er sinkar. Dei som derimot kjøper ein ny eksobil i 2021 er sinkar etter modellen eg viste til. Eg spurde deg om du er ein sinke av ein annan grunn, og det er fordi du – som fleire her har kommentert – ikkje har fått med deg kva ein typisk elbil kostar. Det var eit spørsmål, ikkje ein påstand, og det var et stilt til deg, ingen andre. Korvidt eg tykker det er rart å påstå at folk som ikkje har kjøpt elbil no er sinkar eller ikkje, gadd eg ikkje svare på. Den påstanden har eg aldri høyrt frå nokon andre enn deg. Heldigvis er eg ikkje pålagd å kommentere alle dei rare påstandane du kjem med. Det er mange som ventar på nye modellar. Noreg og Island hadde kraftig nedgang i salet av nye eksosbilar i fjor, kraftigare enn veksten i salet av elbilar, samstundes som mange står på venteliste for elbil. Det ser ut til å vere ein trend når elbilsalet passerer terskelen til "tidleg majoritet". I Noreg gjekk det totale personbilsalet ned med 6,8% i 2018, og på Island gjekk det ned med 15%. Folk ynskjer ikkje å kjøpe ein dinosaur, og ventar heller på ein elbil-modell dei ynskjer seg. Nesten 50% av bilane selde i Noreg og 32% av bilane sende på Island i desember i fjor var ladbare. Island har like låg straumpris som Noreg, og sidan dei må importere olje er bensin relativt dyrt. 2 Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Spørs om det ikke blir en hydrogenbil om noen år når utvalget er større, prisene lavere, flere fyllestasjoner og kanskje man til og med kan fylle hjemme. Kort rekkevidde, lang lading og kostbare batterier som ikke er spesielt miljøvennlige i dag er ikke en fullgod løsning slik jeg ser det. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Spørs om det ikke blir en hydrogenbil om noen år når utvalget er større, prisene lavere, flere fyllestasjoner og kanskje man til og med kan fylle hjemme. Kort rekkevidde, lang lading og kostbare batterier som ikke er spesielt miljøvennlige i dag er ikke en fullgod løsning slik jeg ser det. Hver sin ting:) Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Spørs om det ikke blir en hydrogenbil om noen år når utvalget er større, prisene lavere, flere fyllestasjoner og kanskje man til og med kan fylle hjemme. Kort rekkevidde, lang lading og kostbare batterier som ikke er spesielt miljøvennlige i dag er ikke en fullgod løsning slik jeg ser det. Hydrogenbilar har hatt sin sjanse. Salet av hydrogenbilar går nedover og bilane taper seg fortare i verdi enn dieselbilar. Brenselcella åleine kostar meir enn batteriet i ein Tesla, og levetida for brenselcella er mykje kortare. Rekkjevidda til nye elbilar er like god som hydrogenbilar, og det er ingen reell etterspurnad etter kortare ladetid. Mange har prøvd seg med batteribytestasjonar, som kan erstatte eit tomt batteri med eit fullt på halvanna minutt, men alle har gått konkurs eller vorte nedlagde pga manglande interesse. Folk ladar i staden. Hydrogenbilar brukar tre til fire gonger meir energi enn elbilar, og det er i alle fall ikkje miljøvennleg. Sovidt eg veit er det planlagt ein oppgradert Mirai i 2020, og elles ingen nye hydrogenbilar på veg. Alt fokus er på elbilar. Elbilane får stadig større rekkjevidde og kortare ladetid. Endret 18. januar 2019 av Sturle S 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Dei som derimot kjøper ein ny eksobil i 2021 er sinkar etter modellen eg viste til. Den påstanden har du ikke nevnt før, du påsto tydelig at "Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att." og det er det jeg har prøvd og få svar på hvorfor du mener at alle som ikke har kjøpt elbil før 2021 er sinker. Det er stor forskjell på de 2 påstandene, den ene påstanden konkretiserer en gruppe, mens den andre påstanden generaliserer. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet. Endret 18. januar 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Dei som derimot kjøper ein ny eksobil i 2021 er sinkar etter modellen eg viste til. Den påstanden har du ikke nevnt før, du påsto tydelig at "Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att." og det er det jeg har prøvd og få svar på hvorfor du mener at alle som ikke har kjøpt elbil før 2021 er sinker. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet. Konteksten var nyregistrerte bilar. Ikkje gamle bilar, ikkje traktorar, ikkje LEGO-bilar, ikkje syklar, ikkje bananer, men heilt klårt nyregistrerte bilar. Ikkje noko anna enn nyregistrerte bilar. Her er litt meir kontekst:For fem år sidan, i 2013 var 5,5% av alle nyregistrerte bilar i Noreg elektriske. I 2019 kjem minst 50% av alle nye bilar i Noreg til å vere elektriske, og Sverige går nok opp i 6-7%. Kan hende vi kjem over 50% i Noreg allereie i februar eller mars. Med alle dei nye modellane som er på veg, trur eg 75% er oppnåeleg i 2020 og 85-90% i 2021. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Konteksten var nyregistrerte bilar. Ikkje gamle bilar, ikkje traktorar, ikkje LEGO-bilar, ikkje syklar, ikkje bananer, men heilt klårt nyregistrerte bilar. Ikkje noko anna enn nyregistrerte bilar. Her er litt meir kontekst: Og forandre terminologi hjelper ikke på at du hengte ut alle som ikke kjøper el-bil frem til og med 2021 som sinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå