Gå til innhold

Sverige forbyr fossilbiler fra 2030 [Ekstra]


inside_997084

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når eit bilproduserande land som Sverige går inn for dette, er det stor sjanse for at EU aksepterer ein slik lovfesta sluttdato. Fleire andre EU-land har snakka om det same.

 

Noreg ligg ca 5 år før Sverige i løypa no, so 2030 for Sverige bør gå like fint som 2025 for Noreg. For fem år sidan, i 2013 var 5,5% av alle nyregistrerte bilar i Noreg elektriske. I 2019 kjem minst 50% av alle nye bilar i Noreg til å vere elektriske, og Sverige går nok opp i 6-7%. Kan hende vi kjem over 50% i Noreg allereie i februar eller mars. Med alle dei nye modellane som er på veg, trur eg 75% er oppnåeleg i 2020 og 85-90% i 2021. Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Då er det berre ein hale av teknologiske sinkar att. Den gruppa kan vere ganske treg, men møter lite forståing frå fleirtalet.

Nå surrer du fælt, eller tester du ut en ny innfallsvinkel :p

Nei, skiftet til elbilar har skjedd på same måte som andre teknologiskifte i historia:

https://en.wikipedia.org/wiki/Technology_adoption_life_cycle

 

Ordet "laggard" har eg omsett til "sinke". "Etternølar" er ei anna omsetting brukt i norske versjonar av modellen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, skiftet til elbilar har skjedd på same måte som andre teknologiskifte i historia:

https://en.wikipedia.org/wiki/Technology_adoption_life_cycle

 

Ordet "laggard" har eg omsett til "sinke". "Etternølar" er ei anna omsetting brukt i norske versjonar av modellen.

Synes du ikke det er litt rart og påstå at de som ikke har tatt seg råd til elbil ennå er sinker ? Litt forskjell på en iPhone til 10.000.- og en elbil til 500.000.-

 

Tror ikke el-bil faller inn under denne kategorien som du påstår siden det er flere kriterier som er medvirkende årsak.

 

Jeg kjenner flere som har meget god innsikt i teknologi, alt fra ingeniører til datautviklere og vil ikke kalle de sinker når det gjelder teknologi, bla. har jeg en bekjent som utvikler smarthjem og en som lager krypteringer for et sikkerhetsfirma, det rare er at et fåtall av de har kjøpt el-bil. Jeg har noen bekjente som faktisk har kjøpt el-bil og jeg vil påstå at de ikke er teknisk kompetente, vil faktisk gå så langt og heller si at de elsker å kjøpe siste nytt for og brife selv om de har gjeld langt over pipa og hele tiden må spørre hvordan dippeduppene virker.

Endret av Nautica
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet med elbil for meg er utvikling av batteriet. Det er "ingen" som vil ha par år gammal Golf, Leaf, Zoe, etc som går kun 100km. Verdien på de bilene synker drastisk. Same gjelder tesla for så vidt. 6-24 månad gammal tesla raser ned i verdi om ein søkjer på finn. 

Eg kunne tenkt meg å kjøpe ein elbil... men trurkje det skjer nå med det første.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet med elbil for meg er utvikling av batteriet. Det er "ingen" som vil ha par år gammal Golf, Leaf, Zoe, etc som går kun 100km. Verdien på de bilene synker drastisk. Same gjelder tesla for så vidt. 6-24 månad gammal tesla raser ned i verdi om ein søkjer på finn. 

 

Eg kunne tenkt meg å kjøpe ein elbil... men trurkje det skjer nå med det første.

 

Elbil holder seg godt i verdi, spessielt Tesla. Søk på ny. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Nei, skiftet til elbilar har skjedd på same måte som andre teknologiskifte i historia:

https://en.wikipedia.org/wiki/Technology_adoption_life_cycle

 

Ordet "laggard" har eg omsett til "sinke". "Etternølar" er ei anna omsetting brukt i norske versjonar av modellen.

Synes du ikke det er litt rart og påstå at de som ikke har tatt seg råd til elbil ennå er sinker ? Litt forskjell på en iPhone til 10.000.- og en elbil til 500.000.-
Du er tydelegvis ikkje heilt med. Kanskje du er ein sinke? Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye, og då sparer du tusenvis av kroner på drivstoff i tillegg. Kvart år. Brukte får du mykje billibare enn det, sjølv om elbilar rettnok held seg betre enn eksosbilar i pris. Elbilar vert stadig betre og prisen går ned. Akkurat som med smarttelefonar.

 

Tror ikke el-bil faller inn under denne kategorien som du påstår siden det er flere kriterier som er medvirkende årsak.

Meiner du at det ikkje er eit teknologiskifte vi ser? Forbod mot sale av eksobilar frå 2030 vil heller ikkje føre til eit teknologiskifte?

 

Det er ingen tvil om at elbilar er ein annan teknologi, som er veldig mykje betre enn den gamle teknologien på nær alle måtar. Energiforbruket er mykje lågare og dei bles ikkje ut gift på bakkenivå ved sidan av fortauet der folk går. Det er sopass radikalt, at dersom eksosbilen vart oppfunnen i dag hadde han neppe vorte lovleg.

 

Jeg kjenner flere som har meget god innsikt i teknologi, alt fra ingeniører til datautviklere og vil ikke kalle de sinker når det gjelder teknologi, bla. har jeg en bekjent som utvikler smarthjem og en som lager krypteringer for et sikkerhetsfirma, det rare er at et fåtall av de har kjøpt el-bil. Jeg har noen bekjente som faktisk har kjøpt el-bil og jeg vil påstå at de ikke er teknisk kompetente, vil faktisk gå så langt og heller si at de elsker å kjøpe siste nytt for og brife selv om de har gjeld langt over pipa og hele tiden må spørre hvordan dippeduppene virker.

Dei som er snare til å ta i bruk ny teknologi på eitt område, treng ikkje vere like snare på eit anna område. Ikkje alle er like interesserte i bil. Somme går til same forhandlar kvar gong dei skal skifte, og kjøper det seljaren tilbyr. Somme har andre grunnar til å ikkje skifte. Eg kjenner fleire IT-folk som ikkje har smarttelefon av personverngrunnar, og mange smarttelefon-eigarar som ikkje er teknisk kompetente på ein flekk.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du er tydelegvis ikkje heilt med. Kanskje du er ein sinke? Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye,

Jeg er kanskje en sinke, men du må være veldig uvitende siden du påstår at alle kan klare seg med en el-bil til under 300.000.- hvis du ikke er klar over det så kan jeg informere deg at el-biler til under 300.000.- ikke er kompatibel med alle preferanser som bileiere forventer av en bil.

 

Meiner du at det ikkje er eit teknologiskifte vi ser? Forbod mot sale av eksobilar frå 2030 vil heller ikkje føre til eit teknologiskifte?

påstår ikke at det ikke er et teknologiskifte angående bil, jeg påstår at det som ikke har kjøpt seg elbil ennå ikke nødvendigvis er en sinke som din påstand er.

Endret av Nautica
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

I 2019 kjem minst 50% av alle nye bilar i Noreg til å vere elektriske.

Never-gonna-happen-scenario.

I desember 2018 var 41,3% av alle nyregistrerte bilar elektriske. Opp frå 27,6% i desember 2017. 40.000 nordmenn står på ventelister for ulike elbilar. Det tilsvarer 27% av det totale bilsalet i 2018. I februar kjem dei fyrste Tesla Model 3. 50% er eit veldig forsiktig anslag. Eg veddar gjerne på at over 50% av alle nye bilar selde i 2019 er elektriske. Veddar du imot?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Never-gonna-happen-scenario.

 

Jo, basert på tidligere utvikling av nullutslipps biler i Norge vill den havne rett over 50%. 

 

I tillegg må en legge til at det nå tidlig på året kommer utrolig mange elbiler til landet. E-tron, model 3 osv. 

 

Jeg vill si det er mer eller mindre umulig at nullutslipp ikke utgjør mer enn halvparten av nybilsalget i 2019. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

I desember 2018 var 41,3% av alle nyregistrerte bilar elektriske. Opp frå 27,6% i desember 2017. 40.000 nordmenn står på ventelister for ulike elbilar. Det tilsvarer 27% av det totale bilsalet i 2018. I februar kjem dei fyrste Tesla Model 3. 50% er eit veldig forsiktig anslag. Eg veddar gjerne på at over 50% av alle nye bilar selde i 2019 er elektriske. Veddar du imot?

Spørs jo bare hvor lenge staten skal la batteribilkjøpere få sluntre unna med avgifter? Folk flest er jo egoistsvin så selvsagt kjøper de det som er billigst for dem selv? Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs jo bare hvor lenge staten skal la batteribilkjøpere få sluntre unna med avgifter? Folk flest er jo egoistsvin så selvsagt kjøper de det som er billigst for dem selv?

 

Elbiler er ikke billigere enn tilsvarende biler, det er derfor de har lettelsene. For å kunne være konkuransedyktige i pris. Tesla sine biler begynner dog å bli svært konkuransedyktige på de dyrere modellene og den billigste model 3 når den kommer. Med avgifter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Du er tydelegvis ikkje heilt med. Kanskje du er ein sinke? Du får utmerka elbilar til godt under 300.000 kroner splitter nye,

Jeg er kanskje en sinke, men du må være veldig uvitende siden du påstår at alle kan klare seg med en el-bil til under 300.000.-
Ikkje lyg. Det har eg aldri nokon sinne påstått. Ikkje alle kan klare seg med ein eksosbil til under 300.000 heller. Eller påstår du det?

 

 

Meiner du at det ikkje er eit teknologiskifte vi ser? Forbod mot sale av eksobilar frå 2030 vil heller ikkje føre til eit teknologiskifte?

påstår ikke at det ikke er et teknologiskifte angående bil, jeg påstår at det som ikke har kjøpt seg elbil ennå ikke nødvendigvis er en sinke som din påstand er.
Nei, eg sa at dei som kjøper eksosbil etter 2021, når det store fleirtalet kjøper elbil, er sinkar. Dei er det det modellen kallar dei. Førebels er vi ikkje komne lenger enn at den tidlege majoriteten kjøper elbil. I 2021 er det dessutan mange fleire modellar på marknaden.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svenskene klarer ikke å bli enige om hvem som skal være statsminister en gang, langt mindre hva de skal forby over ti år frem i tid.

Riksdagen godkjende statsministeren i går, sovidt eg hugsar. Artikkelen, som du tydelegvis ikkje har lese, siterer den nye regjeringsplattformen.

 

Tror de skal være fornøyd dersom det er noen svensker igjen i Sverige i 2030.

Sovidt eg veit er det ingen masse-emigrasjon frå Sverige.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Elbiler er ikke billigere enn tilsvarende biler, det er derfor de har lettelsene. For å kunne være konkuransedyktige i pris. Tesla sine biler begynner dog å bli svært konkuransedyktige på de dyrere modellene og den billigste model 3 når den kommer. Med avgifter.

Vi får se da hvor mange som kjøper Model 3 hvis de må betale avgifter på linje med alle andre. Håper de blir konkurransedyktige som du sier.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje lyg. Det har eg aldri nokon sinne påstått. Ikkje alle kan klare seg med ein eksosbil til under 300.000 heller. Eller påstår du det?

 

Nei, eg sa at dei som kjøper eksosbil etter 2021, når det store fleirtalet kjøper elbil, er sinkar. Dei er det det modellen kallar dei. Førebels er vi ikkje komne lenger enn at den tidlege majoriteten kjøper elbil. I 2021 er det dessutan mange fleire modellar på marknaden.

Du påstår mye rart og du påstår at du ikke påstår, ser ut som du ikke er helt enig med deg selv :)

Ta og les dine innlegg en gang til du så kanskje du blir enig med deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...