µT. Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg kjøpte meg nettopp en Leopold FC660M med MX Cherry Browns, og etter å ha hengt litt på r/MechanicalKeyboards, så får man jo "litt" lyst til å investere i noen kule keycaps. Dessverre er dette en hobby som etterhvert krever amputasjon og salg av kroppsdeler da prisene fort blir latterlige. Finnes det ingen niche-butikk i Norge som selger keycaps og slikt? Å betale 100 kr per keycap plus frakt til 300 kroner og så toll på toppen blir rett og slett for dumt. Det blir også for dumt å kjøpe to keycaps om gangen. Har forsåvidt funnet noen keys til 60 kroner per stykk med gratis frakt - fra Hong Kong, men da sitter man å venter til solen har brent ut før man får dem. Tips? På forhånd takk Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Du skriver jo tydlige at du spør etter en norsk selger, men jeg slenger ut denne likevel, jeg har selv handlet noen key-testers der og alt gikk som smurt! http://www.maxkeyboard.com/products/cherry-mx-keycap/backlight-keycap-mod-packs/ Lenke til kommentar
Gategutt22 Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 On 1/17/2019 at 5:19 PM, µT. said: Jeg kjøpte meg nettopp en Leopold FC660M med MX Cherry Browns, og etter å ha hengt litt på r/MechanicalKeyboards, så får man jo "litt" lyst til å investere i noen kule keycaps. Dessverre er dette en hobby som etterhvert krever amputasjon og salg av kroppsdeler da prisene fort blir latterlige. Finnes det ingen niche-butikk i Norge som selger keycaps og slikt? Å betale 100 kr per keycap plus frakt til 300 kroner og så toll på toppen blir rett og slett for dumt. Det blir også for dumt å kjøpe to keycaps om gangen. Har forsåvidt funnet noen keys til 60 kroner per stykk med gratis frakt - fra Hong Kong, men da sitter man å venter til solen har brent ut før man får dem. Tips? På forhånd takk Hvor får du tak i Leopold tastaturet? Er på jakt etter de, men det er litt dumt å få masse tull dersom man kjøper fra utlandet da. Lenke til kommentar
FrankRJ Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 www.tastatur.no er en niche butikk i Oslo 1 Lenke til kommentar
DrtyBrrrd Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 51 minutes ago, FrankRJ said: www.tastatur.no er en niche butikk i Oslo Mekanisk har ikke en Oslo-butikk per nå dessverre, den har stengt. Til OP: Beste er å kjøpe å selge på discord-servern til norske tastatur-entusiaster. Usikker på om noen selger 2-3 keycaps av gangen, men alt som selges i Norge blir stort sett lagt ut der. https://discord.gg/mtn Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 DrtyBrrrd skrev (På 11.1.2023 den 23.08): Mekanisk har ikke en Oslo-butikk per nå dessverre, den har stengt. Noen erfaringer med nettbutikken deres? De har noen fine keycaps jeg kunne tenkt meg, som har ÆØÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå