finfyr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Flere enn meg som spilte Tank Wars for 10 år siden. Har googlet litt, men finner ikke det ikke noe plass. Noen som kan hjelpe, og har det liggende på en diskett eller noe:) Mimre, mimre... God Jul! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 *lol* Gode gamle Bomb jah!! Hehe.. Sant det!! MANGE timer gøy m det før Worms gitt.. Om du sender meg en PM m mail adr skal jeg mail deg det! Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ahhh.. Tank Wars.. Husker det ja.. husker at jeg fant det, men når jeg installerte det gikk alt VELDIG fort.. jaja.. håper du finner det Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tank Wars, hmmmm...var ikke det på Amigaen? Jeg likte bedre Scorched Earth på PC jeg....virkelig mange timer gikk til dette spillet!!! Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har begge desse zippa, om eg får e-postadressa til nokon kan eg alltids sende.... Spelte _mykje_ både "Bomb" og "Scorch" som vi kalte dei (pga .exe-filene) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tror jeg har tank wars på min 117 spill cd eller hva det nå var.. har ikke spillt det på noen år nå, men var morro den gangen jeg spillte det husker jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hva ligner det på? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kulere med gunbound da... online d å gratis Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tank Wars er helt genialt, kan spille det mange timer den dag i dag .. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Spørs hva dere snakker om snakker dere om de uendelige kjipe tankwars som er to klumper sett fra siden, og hvor man har annenhver tur på seg til å sette kraft og vinkel, for så å skyte på hverandre, så kan jeg si det at du finner 100 forskjellige med ett dårlig søk på google. Men! snakker dere om tankwars, hvor man så ovenfra, et grønt lag og et rødt, hvor man styrte hver sin tank(i 2 player) og man skulle øgelegge motstanderens base for å plukke opp gisler eller sivile, og så returnere til sin egen base, så savner jeg det spillet... husker jeg fant den gamle disketten engang jeg satt i win95, men da gikk det altfor fort til å være spillbart, og etter det har jeg ikke sett noe til det Lenke til kommentar
stranden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Husker det jævli godt, men 10 år sida? whoa. husker at jeg spillte det med en nabo. det var drit tøft. jeg var den orginale blåe tanksen. (Håper jeg tenker på riktig spill) Endret 21. desember 2003 av stranden Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Spørs hva dere snakker om snakker dere om de uendelige kjipe tankwars som er to klumper sett fra siden, og hvor man har annenhver tur på seg til å sette kraft og vinkel, for så å skyte på hverandre, så kan jeg si det at du finner 100 forskjellige med ett dårlig søk på google. Men! snakker dere om tankwars, hvor man så ovenfra, et grønt lag og et rødt, hvor man styrte hver sin tank(i 2 player) og man skulle øgelegge motstanderens base for å plukke opp gisler eller sivile, og så returnere til sin egen base, så savner jeg det spillet... husker jeg fant den gamle disketten engang jeg satt i win95, men da gikk det altfor fort til å være spillbart, og etter det har jeg ikke sett noe til det Nei, jeg tenker på det spillet der man ser alt i 2d, fra siden. Velge vinkler og kraft i forhold til vinden.. Utrolig genialt. Digger det spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå