Fry Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ser her i Dagbladet at det er en som har tatt bilde av et spøkelse? er dette fake? eller finnes det spøkelser? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 IIIIIIIIIIIIIK!! *gjemme seg* har vel litt vanskelig for å tro det, men sikkert mye vi ikke vet... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tviler, men om det finnes kan det umulig være så skummelt.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Selfølgelig er det fake.. Er nok bare en mann med frakk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Selvfølgelig? Bevis det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg skal tro på spøkelser den dagen jeg møter et Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg vet ikke helt jeg, det ser jo ganske skummelt ut da... Jeg må innrømme at jeg freaka litt ut når jeg så det, så....Du vet jo aldri liksom Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 sikkert en innbruddstyv i en maske og frakk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg vet ikke helt jeg, det ser jo ganske skummelt ut da... Jeg må innrømme at jeg freaka litt ut når jeg så det, så....Du vet jo aldri liksom Hva er det å freake ut for da.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 men hvorfor skal alltid bilder som er tatt av spøkelser være så dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Trur ikkje på spøkelser, men trur at det finst noke som vi ikkje veit ka e enda. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 et spøkels? bare det ikke kommer hertil så samme for meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bring it on ghost f*cker. Bah! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Høres sikkert litt teit ut men jeg hart sett et spøkelse med mine egne øyne på hommelvik barneskole (like ved). Trodde ikke¨på det før jeg heller, men når jeg først så et har det vert helt forjævli å gå forbi skumle hus osv. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Høres sikkert litt teit ut men jeg hart sett et spøkelse med mine egne øyne på hommelvik barneskole (like ved). Trodde ikke¨på det før jeg heller, men når jeg først så et har det vert helt forjævli å gå forbi skumle hus osv. fortell Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Høres sikkert litt teit ut men jeg hart sett et spøkelse med mine egne øyne på hommelvik barneskole (like ved). Trodde ikke¨på det før jeg heller, men når jeg først så et har det vert helt forjævli å gå forbi skumle hus osv. fortell Ja.. Kom igjen, fortell. Faren min var ute for noke litt wicked eingang, men det var ikkje _så_ spooky. Ein hammar elns. som sklei ned fra et tak og istedet for å deise i bakken, sveva den sakte nedover. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ja ok, når jeg var liten og gikk på barneskole, var det et falleferdig hus som skulle rives, og når de som jobbet der mistet utstyr og ting flyttet seg osv. Jeg trodde jo at det bare var kødd, så jeg og en god del andre gikk får å se en dag, og når vi åpna døra sto det en halv gjennomsiktig kis med en kaptein hatt... Fy ****** som alle sprang. husker det som det var i går Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jaja bare den ikke kommer her så er det samme får meg Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Selfølgelig er det fake.. Er nok bare en mann med frakk Det der så faktisk ganske "real" ut det ser ikke ut som fake Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er vitsen med å bumpe en så gammel tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå