Gå til innhold

Hva kan jeg selge en uåpnet ViewSonic Full HD widescreen(60cm) for?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Jeg hjalp noen og rydde på et lager som tilhører en skole, Vi fikk beskjed at alt skulle kastes og at vi kunne ta for oss det vi evt hadde lyst på selv.

Her fant jeg 2 stk ViewSonic Full HD widescreen Trykk her for Informasjon (link til produsentens side)

Den ene ga jeg bort til en venn, den andre vurderer jeg og selge.

Den er alt annet en ny, men den er uåpnet og ubrukt, Ser ut til og være en veldig fin og enkel skjerm, Innebygde høyttalere, kan monteres på vegg, HDMI kobling.

Kan tenkes at jeg får bruk for den selv om jeg tar meg bryet med og finne en brakket slik at jeg kan montere den på veggen, Men siden jeg er lærling så kommer penger greit med også.

Så hva trur dere jeg kan selge den for?

Denne siden har mer Informasjon https://www.bhphotovideo.com/c/product/684261-REG/Viewsonic_VX2439WM_VX2439wm_23_6_Widescreen_LCD.html

skjermen er nok fra 2010-2011 basert på datoen på Reviews

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du bør være fornøyd hvis du får mellom 800-500 kr, siden skole\bedrift har nok kjøpt denne har den kun 1 års reklamasjon ergo stor risiko for kjøper hvis den slutter å virke, må vel ta reklamasjonen mot deg i så fall. Full hd er vel litt utdatert også.

Lenke til kommentar

Tror du bør være fornøyd hvis du får mellom 800-500 kr, siden skole\bedrift har nok kjøpt denne har den kun 1 års reklamasjon ergo stor risiko for kjøper hvis den slutter å virke, må vel ta reklamasjonen mot deg i så fall. Full hd er vel litt utdatert også.

okay, jeg gir nok ikke noe reklamasjon nei, men det er jo en helt grei skjerm, for eks som andreskjerm til dokumenter osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...