AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hei, Har snakket med en jente i sånn litt over 2 måneder. Vært med hverandre kanskje 3 uker tilsammen siden den tid. Altså vi har kun hatt helger sammen pga avstand. Har møtt familien hennes, eller ihvertfall ene siden. Hun har hilst noenlunde på min. Greia er at hun ganske tidlig begynte å snakke om vi skulle henge med venninnene hennes eller et annet kjærestepar som hun kjenner, og om det ikke hadde vært koselig. Nå har jeg fått høre det igjen om vi ikke skal ta å drikke litt sammen med venninner eller kjæresteparet av hun. Jeg synes hun haster det. Har sagt det til hun. Liksom, jeg har vært i to forhold før, og da var det liksom måneder ut i forhold jeg først hilste på vennene til hun jeg var i forholdet med. Hun jeg holder på med her, vi er ikke sammen, og sist for en måned siden sa hun at hun begynte å få litt følelser men ikke hørt noe mer om det. Altså jeg føler ikke vi kjenner hverandre helt engang, og så skal liksom dra andre inn i det. Om hun gjør det av raushet eller om det er lite reflektert, vet jeg ikke. Men det tok gjerne to-tre helger før jeg første gang hørte om vi skulle være med en venninne av hun. Men det var i fjor i november eller noe. Så jeg vet ikke helt. Jeg har ikke så lyst, men samtidig er jeg usikker på om hun gjør dette for om det er kjedelig med kun oss to, eller om hun vil sjekke om jeg kommer overrens med vennene hennes ... Hva tenker dere? Ville du møtt vennene hennes allerede? Anonymous poster hash: b4d0e...374 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Er vanskelig å si siden du sier dere ikke kjenner hverandre engang enda. Hadde tatt en prat med henne angående hva hun forventer av deg og lagt frem hva du forventer av henne. Ærlighet og å være åpen kommer du langt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå