AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hei, Hun jeg holder på med sliter med at hun har konstant utflod. Eller det er så mye, selv om hun ikke er kåt, og under sex er det så vått at ingen av oss merker noe. Slik har det ikke vært før. Hun har gått på kur for bakteriell vaginose, 2-3 til og med. Hun har ikke testet seg men jeg testet meg for klamydia og gonore, negativt, så jeg antar hun ikke har det og siden dette var sånn 2 måneder etter vi begynte å ha sex. Er helt vanlig farge, lukt og slikt på utfloden. Men det er så irriterende. Og det har ikke vært slik før. Hva kan det være? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 16168...d1f Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Høres helt normalt ut egentlig. Mengde utflod kan variere veldig og kan komme av en rekke årsaker, alt fra medisiner hun tar til maten hun spiser og hvor mye væske hun får i seg i løpet av dagen, er også kroppslige faktorer man ikke kan gjøre så veldig mye med. Første steg hadde vært å snakke med fastlegen om dette, legge ut alt av info av ting hun allerede har prøvd og prøve å finne ut av hva som er neste steg sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå