Sandy Koufax Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 alltid lurt på dette (og vil gjerne ha kvinners meninger om dette). er det slik den første elskeren til en kvinne betyr ekstra mye for dem? at den fremhever ekstra følelser slik at man nesten kan gjøre hva som helst for den? f.eks har de mer følelser for sin første enn for sin ektemann? hilsen uerfaren mann. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Nei. Det lener seg vel ene og alene på myten om at mannen må slakte og vinne over vaginaen, og at når den er vunnet så har han vunnet den for alltid? Ett sted i india pleide de å slenge enker på bålet med sine ektemenn, altså at mannen døde ga også kvinnen hans en dødsdom. Jeg foretrekker det slik vi har det her i norge nå! Endret 16. januar 2019 av BuffyAnneSummers 5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 jeg har helt andre opplevelser. det er kanskje verre hvis forholdet tar slutt. da har man egentlig gitt opp den drømmen om "den rette prinsen" på en måte eller? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Nei. Mener du at fordi kvinner blir basically groomet av disney hvor de ender opp med fucka oppfatninger av hvordan livet deres egentlig burde være så burde vi alle være fucked up til de grader at vi sutrer over den første penisen vi prøvde og at det ikke funket som i disneyfilmene? Har jeg forstått deg korrekt? Hvor ofte sutrer du over tapet av den første dama du pulte? Er ekstremt happy jeg ikke endte opp med den første jeg hadde sex med, ikke at han var en dårlig dude for jeg var og er veldig flink på å velge snille og gode karer, jeg hadde helt sikkert endt opp med å gifte meg og ha barn med han og greier... og hadde vært ekstremt ulykkelig som følge av det. Jeg hadde kanskje aller først romantiske ideer om hvordan det kom til å bli når jeg var liten, men det ble fort til realistiske ideer hvor jeg heller skulle finne en som var verdig, som ville ta godt vare på meg og gjøre så jeg følte meg trygg nok til å ville gjøre det, tror det er veldig få jenter som går inn i det med holdningen om at dette skal være deres eneste sexpartner ever. 1 Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 jeg har helt andre opplevelser. det er kanskje verre hvis forholdet tar slutt. da har man egentlig gitt opp den drømmen om "den rette prinsen" på en måte eller? Det første var aldri "den rette prinsen". Jeg har ingen ekstra tilknytning til menn jeg ikke er sammen med akkurat nå. Det første har jeg for lengst mistet kontakten med og gir f i hva han holder på med. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 her kan man muligens argumentere at dere kunne vært mer selektive i valget av deres første seksuelle partner. uten å ville fornærme, men basert på deres innsigelser. og Buffy, vi snakker ikke om det seksuelle, men følelsesmessige. har møtt en del kvinner som nærmest tilber sin første partner. og noen som går over graver for å plakere dem. men dere to representerer vel den andre siden ettersom dere har dårlige erfaringer med deres første partner (og til og med ser på dem som tapere på en måte). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Ikke fortell meg hvordan min erfaring med min første partner var. Jeg har allerede gjort det veldig klart at jeg er ekstremt fornøyd med valget mitt i ettertid uten å ha noen urealistiske forestillinger om det før det skjedde eller i ettertid. Min første gang var helt fantastisk, men det betyr ikke at jeg sitter å drømmer og tenker tilbake til det hele tiden og ikke klarer å slippe tak. Han var ingen gud som kom og slaktet vaginaen min, han var en helt normal dude som forelsket seg i en helt normal jente og det gikk som det ofte gikk. Thats it. Vil si at det er jentene du har pratet med som fortsatt tilber deres første som sitter med problemer for å være helt ærlig. Du ser på det helt feil. Det er ikke normalt å være besatt av din første. Endret 16. januar 2019 av BuffyAnneSummers 5 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 jeg har helt andre opplevelser. Du har vel ingen opplevelser, da du etter egen innrømmelse er uerfaren. Se litt mindre Disney-filmer og les litt mindre PUA-litteratur. Kom deg ut og prat med levende mennesker av kjøtt og blod heller. 6 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) TS blander nok kortene. Hvem som var førstemann inn betyr ingenting, men ettersom mange gutter «ligger nedover» går mange jenter rundt med en virkelighetsfjern forestilling om hvilken standard de bør sette seg etter en slik opplevelse. Dette er faktisk i ferd med å bli et problem, og det er her de sterke følelsene ligger. Ei middels attraktiv jente som har ligget noen ganger med en eller flere veldig attraktive menn kommer til å slite lenge med å akseptere at hun selv må belage seg på å slå seg til ro med en middels attraktiv person. Endret 16. januar 2019 av coffeee 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg vil nok si at det varierer person til person når de fleste er forskjellige på hvordan man elsker hverandre. Når jeg var ilag med eksen min likte jeg ha veldig godt, men det var ikke sånn forelskelse jeg hadde trodd ville vært. Jeg er ikke lik alle sammen da men for meg var det ikke så spesielt uansett hvor glad jeg var i han. Men så er det da sånn at han likte meg mye mer enn jeg likte han :/ Det jeg vil fram til er at de fleste er forskjellige til sånt og det er sikkert umulig å si hvordan det er, med mindre man tar undersøkelser på det ?? håper dette hjalp deg litt Anonymous poster hash: 75442...69e Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 det jeg vil si i hvert fall er at dere ser ut til å huske deres første gang veldig bra til tross for at det er veldig lenge siden...og mange senere seksuelle erfaringer senere. personlig har jeg sett at noen kvinner blir helt psyko når det gjelder deres første og de er i stand til å gjøre hva som helst for dem. selv om de ikke har så god kontakt lenger og bor i forskjellige land. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Det er ikke normalt. Det er kanskje normalt hvis du er 'psycho' da. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2019 Det er ikke normalt. Det er kanskje normalt hvis du er 'psycho' da. ja. enig, må være psyko! for vanlige jenter, så husker de nok nummer 1 bedre enn 77, men ellers er det ikke så viktig sannsynligvis? er det konklusjonen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Spørs hvor godt minne de har vel. Har du hatt sex i 40 år så er det nok liten sannsynlig for at du husker din første overhode. Da husker man faktisk nr 77 mye bedre. Det menneskelige sinnet er så upålitelig at vi kan lett plante falske minner, så mest sannsynlig har disse damene som nærmest tilber sin første lagd en helt annen versjon i hodet sitt av hva som faktisk skjedde, en glorifisert versjon av sexen og eksen, for eksen er ikke engang den personen de en gang var. Så de er besatt av ideen av sin eks. Triste tilstander. Endret 20. januar 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå