Smedsrud Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Disse Nike-skoene styres med en app Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hmmm... interessant for hackere, antar jeg. Basket-kamp, og skoene snører seg "superhardt" rundt føttene til alle spillerne på det ene laget. Ganske rød-sprengte i ansiktet hopper og spretter de omkring, mens de febrilsk forsøker å letne på trykket 2 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Når kommer dopapir med wlan som kan tørke deg via telefonen? 3 Lenke til kommentar
EmAw Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Når kommer dopapir med wlan som kan tørke deg via telefonen? Eller tamponger som forteller deg når det er på tide å bytte... Lenke til kommentar
gaard Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 1 hvorfor ikke bare kjøpe snørefrie sko? 2 hva går fortest, gå inn på mobilen, finne appen og koble deg opp til skoen, for å så trykke på knyt. eller bare bøy deg ned og knyt skoen? uansett, en kul patent, men i mine øyne helt meningsløst Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 1 hvorfor ikke bare kjøpe snørefrie sko? 2 hva går fortest, gå inn på mobilen, finne appen og koble deg opp til skoen, for å så trykke på knyt. eller bare bøy deg ned og knyt skoen? uansett, en kul patent, men i mine øyne helt meningsløst Vil den ikke stramme seg automatisk når den oppdager at en fot er "på plass"? Og så kan appen heller brukes til å overstyre automatikken? Slik bør det være i hvert fall. Lenke til kommentar
Kripsus Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 1 hvorfor ikke bare kjøpe snørefrie sko? 2 hva går fortest, gå inn på mobilen, finne appen og koble deg opp til skoen, for å så trykke på knyt. eller bare bøy deg ned og knyt skoen? uansett, en kul patent, men i mine øyne helt meningsløst Vil den ikke stramme seg automatisk når den oppdager at en fot er "på plass"? Og så kan appen heller brukes til å overstyre automatikken? Slik bør det være i hvert fall. Ser ut som om dette vil gå automatisk ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå