Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjæresten min og jeg har hatt et «skjult» forhold så langt fordi vi har et langdistanseforhold for øyeblikket og vi vil ikke at noen skal vite det før vi bor sammen igjen.

Uansett så er det noen venner som vet det og lillesøsteren hans som er veldig god veninne av meg selv om hun bare går på ungdomsskolen. Kjæresten min vil egentlig ikke at hun skal vite det, men hun sier det ikke til noen så jeg kan stole på henne. Problemet er at hun er så utrolig sjalu på meg og han. Vi snakker mye på meldinger, men hun unngår navnet hans og blir sur hver eneste gang jeg nevner navnet hennes og derfor angrer jeg på at jeg fortalte henne det fordi hun sier stadig at vi lyger til de vi ikke sier det til de andre. Hvordan kan jeg få henne til å forstå at det er vårt forhold og vårt valg om vi vil si det nå eller senere? Og hvordan kan jeg få henne til å ikke bli så sjalu? Jeg har prøvd mange ganger å fortelle henne at jeg er like glad i henne, bare på en annen måte osv, men hun blir stadig lei seg. Hun bruker som argument at kjæresten min/broren hennes er slem mot henne og spesielt når jeg er der. Tips? Håper dere forstår det keg har skrevet :)

Anonymous poster hash: 33436...d54

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...