Eriksendrul Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Ser etter flere programmer som handler om Politiet, Ambulanse eller brannvesenet. Jeg har sett 113 på NRK, Nattpatruljen, har sett noen flere programmer også men husker de ikke ved navn. Takk for alle tips, fortell gjerne hvor de er og finne også. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hvis det ikke må være ekte politi og kan være drama har du Chicago fire, Chicago PD og Chicago med på viaplay. Alle de er linkes sammen på en måte 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Den beste serien som kombinerer alt det i en dramaserie er etter min mening er Den Trejde Vakten/Third Watch. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Oslo brenner på TV2 er å anbefale, i tillegg har du Brannstasjonen fra TV Norge og/eller TV3. Hundepatruljen på viasat skal også nemnast. I haust sendte også TV2 serien Blålys som følger politiet på alle typer oppdrag i Vest politidistrikt. Den svenske Alarm 112 på liv og død følger alle tre etatar i Sverige. Beveger du deg litt utanfor blålysetatane så har du Sykehuset på viasat, samt Fødestuen. I tillegg har du Vekterne på viasat og Oslo S fra Max som følger vektere, i tillegg til svenske Tunnelbanan som følger svenske vektere. Du har også TV-serien Turnuslegene som gikk på TV norge. Enkelte episoder av Nattarbeiderne må også nemnast. I tillegg har vi dramaserier av varierande kvalitet, men dei listar eg ikkje opp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) "The Horn" er på Netflix, handler om folk som redder folk i fjellet, med helikopter, litt sånn som vi gjør med Sea King i Norge Ikke mye blålys, men det er lege + redningsfolk, og syntes serien var såpass kul at jeg så alt på en "kveld" Endret 18. januar 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 113 og Nattpatruljen er noe av det bedre som er produsert fra lege\politverdenen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå