dvn Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har nå partisjonert harddisken i to, i C: og F: - Men så hadde det vært greit å hatt F: (den andre partisjonen) hetende D:, men i Partition Magic får jeg opp bare valg fra F og lenger ut i alfabetet. D: er DVD-RW og E: er Daemon Tools (virtuell cd-rom). Noen som har en løsningn på problemet? Vet jeg har hatt samme problemet før, men husker ikke hva jeg gjorde.. Takker for svar! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Partition Magic skulle klare det. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kan også gjøre uten PM Gjør følgende: Høyreklikk "min datamaskin" > Behandle>Diskbehandling>høyreklikk på D i det øverste feltet av skjermen > Endre Stasjonsbostav og baner > gi denne en ny bokstav f.eks. F > da er bokstaven D frigitt, men det er mulig du må ta en omstart for å få den opp på nytt i Endre stasjonsbokstav-valget. Få høre hvordan det gikk. Endret 19. desember 2003 av BråStopp Lenke til kommentar
dvn Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Kan også gjøre uten PM Gjør følgende: Høyreklikk "min datamaskin" > Behandle>Diskbehandling>høyreklikk på D i det øverste feltet av skjermen > Endre Stasjonsbostav og baner > gi denne en ny bokstav f.eks. F > da er bokstaven D frigitt, men det er mulig du må ta en omstart for å få den opp på nytt i Endre stasjonsbokstav-valget. Få høre hvordan det gikk. Det funka utmerket! Takker for svar Lenke til kommentar
veloek Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jepp.. d er den beste måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå