pierce007 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Har bla sett på Dell XPS 13 og HP Spectre 13. Har vel og sett noe på Surface, men ikke allverdens. Den mangler Thunderbolt - dog usikker om dette faktisk har noe å si i lengden? Noen som har erfaringer med disse maskinene? Opptatt at den bør være lett å holde og grei å bruk som nettbrett. Batteritiden er også noe som jeg er opptatt av. Ikke allverdens av krav til spilling, noe Football Manager og Cities Skylines kan det bli. Kanskje Fortnite i ny og ned. Gjerne så stille som mulig og lite varme (noe jeg har lest om Spectre). Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Spectre er en bråkebøtte av dimensjoner hvis man plager den litt. Word og Excel går greit, men merker den at arbeidsmengden overstiger dette blir det leven på kontoret. Har versjonen med i5 7200U. Fin pc, men har definitivt sine ulemper. Og HP oppdaterer aldri driverne sine. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Spectre er en bråkebøtte av dimensjoner hvis man plager den litt. Word og Excel går greit, men merker den at arbeidsmengden overstiger dette blir det leven på kontoret. Har versjonen med i5 7200U. Fin pc, men har definitivt sine ulemper. Og HP oppdaterer aldri driverne sine. Noen anbefalinger til en 2-1 maskin? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Har ikke spesielt med erfaring med nettbrett-bruken du ønsker. Veit at Lenovo har enkelte modeller som kan brettes rundt og brukes som nettbrett. Lenovo leverer på generelt grunnlag bra produkter etter min erfaring. Og de er flinke med driveroppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå